خبرهای داغ:
دهیار روستای شریف‌آباد نهاوند از ضعف آنتن‌دهی و خدمات اینترنتی تلفن همراه در روستای شریف‌آباد شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۷۲۶۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹

ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه و خدمات اینترنتی در روستای شریف‌آباد نهاوندتوکل سلگی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: روستای شریف‌آباد که در ٣۰ کیلومتری شهرستان نهاوند و نزدیکی شهر فیروزان واقع است از لحاظ آنتن‌دهی تلفن همراه و خدمات اینترنتی در وضعیت بسیار ضعیف و نامناسبی قرار دارد.

وی با اشاره به آنتن‌دهی ضعیف همه اپراتورها در این منطقه افزود: در بیشتر نقاط این روستا برقراری یک ارتباط ساده نیز امکان‌پذیر نیست.

دهیار روستای شریف‌آباد نهاوند با بیان اینکه این موضوع باعث نارضایتی اهالی روستا شده است، عنوان کرد: در یک ماه گذشته که این موضوع ازطریق دهیاری پیگیری شده است، چند بار نیز از طرف اپراتورهای همراه اول تماس گرفته‌اند و بیوگرافی منطقه را جویا شده ‌اند و مقرر شده برای تست موقعیت منطقه‌ای به روستای بیایند و مشکل را بررسی و حل کنند.

وی یادآور شد: متاسفانه تاکنون کسی در خصوص حل این مشکل به این روستا نیامده است و مرجعی برای پیگیری و رسیدگی و حل این مشکل به ما معرفی نکرده‌اند.

سلگی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته آنتن دهی تلفن همراه نسبت به حال بهتر بود، گفت: از مسئولین مخابرات شهرستان مجدانه تقاضای پیگیری این معضل را داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات