فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند نظام برای دفاع از اسلام هستند که از نخستین روزهای جنگ تحمیلی با حضور مقتدارنه در جبهه‌های نبرد در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کردند و از کیان نظام اسلامی دفاع کردند.
کد خبر: ۹۰۰۷۲۶۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع پایوران این ناحیه با اشاره به در پیش بودن روز ارتش و نامگذاری 29 فروردین‌ماه به نام ارتش گفت: 29 فروردین ، مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های دلاورمردان نیروی زمینی ارتش است.

وی افزود: همزمان با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، ارتش به ندای آسمانی رهبر انقلاب لبیك گفت و در نتیجه هم صدا و همراه با امت در براندازی نهایی رژیم ستمشاهی به ستیز بی امان با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب برخاست و به عنوان نخستین بازوی توانمند نظامی انقلاب در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش های خستگی ناپذیر و مستمری را با فداكاری در ابعاد مختلف آغاز كرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: گسستن از رژیم فاسد و منفور پهلوی و پیوستن به اقیانوس ملت، بیعت با امام امت، درهم شكستن توطئه‌های گوناگون دشمن به ویژه مقابله با ضد انقلاب، حضور گسترده، مستمر و چشمگیر چندین ساله، در عرصه‌های حماسه و شرف، حراست و دفاع از مرزهای زمینی، هوایی، دریایی و كیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله اقدامات نیروهای خدوم و سرافراز ارتش در خدمت به نظام است.

پاسدار رضایی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی افرادی صحبت از انحلال یا کاهش نیروهای ارتش کردند اما امام خمینی(ره) فرمودند «تضعیف ارتش تضعیف اسلام است و کسانی که تضعیف ارتش را می خواهند خائن هستند.» و با درایت تمام در سال 58 بود که 29 فروردین ماه را به نام روز ارتش نامگذاری کردند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران روزی که پای اسلام، مردم و انقلاب به میان آمد، خود را کنار مردم و انقلاب اسلامی قرار داد و افتخاری چون 19 بهمن و 21 بهمن را آفرید و انقلاب اسلامی پیروز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند نظام برای دفاع از اسلام هستند. ارتش و سپاه در کنار مردم از نخستین روزهای جنگ تحمیلی با حضور مقتدارنه در جبهه‌های نبرد در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کردند و از کیان نظام اسلامی دفاع کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات