کد خبر: ۹۰۰۷۲۰۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

بسیج اساتید سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور در واکنش به کشتار وحشیانه مردم فلسطین در راهپیمایی حق بازگشت، آمادگی خود را برای همراهی و مساعدت همه­‌جانبه با انتفاضه جدید مردم فلسطین اعلام کرد.

بسیج اساتید سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور به مناسبت کشتار وحشیانه مردم فلسطین در راهپیمایی حق بازگشت (فروردین ماه ۱۳۹۷) اعلام کرد: اساتید بسیجی با تأسی به مولا و رهبر فرزانه خود تنها راه نجات فلسطین مظلوم را در مقاومت و مبارزه مستمر با رژیم کودک­‌کش اسرائیل و حامیان او دانسته و آمادگی خود را برای همراهی و مساعدت همه­‌جانبه با انتفاضه جدید مردم فلسطین اعلام می­‌دارد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« مقام معظم رهبری (مدظله العالی): بر همه ملت­ها و دولت­ها واجب است مسئله فلسطین را در اولویت مسائل خود قرار دهند.

بار دیگر صهیونیست‌­های غاصب در تیراندازی به تظاهرات مسالمت­‌آمیز ده­ها هزار نفر از مردم فلسطین که به دعوت گروه­های فلسطینی در مرز نوار غزه در «راهپیمایی حق بازگشت» به مناسبت چهل و دومین سالگرد «روز زمین» شرکت کرده بودند کشتار وحشیانه­ای را مرتکب شدند.

 جنایت جدید رژیم سفاک، کودک­‌کش و اشغالگر صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن فلسطینیان در راهپیمایی مسالمت­آمیز و بزرگ «بازگشت» فلسطینی‌های ساکنین نوار غزه بار دیگر نشان داد صهیونیست­های خونخوار از شکل­گیری انتفاضه جدید و ظرفیت­های مقاومت اسلامی فلسطین دچار وحشت و هراس شده‌­اند، آنچنان که در سایه حمایت‌های آمریکا و هم­پیمان­های اروپایی و منطقه­ای به وحشیگری­های خود ادامه می‌­دهند.

جنایات وحشیانه اخیر دژخیمان رژیم صهیونیستی در نوار غزه که تاکنون ۲۴ شهید برجای گذاشته است بیانگر این حقیقت است که از پشتوانه‌ای سران خائن و پلید برخی کشورهای مرتجع و وابسته عربی به­‌خصوص عربستان برخوردار هستند.

رفتار ددمنشانه صهیونیست‌­ها به قدری با شاخص­‌های حقوق بشر فاصله دارد که آزادگان جامعه جهانی و دلسوزان واقعی حقوق بشر باید بیش از گذشته به صحنه بیایند و با شدت تمام و قاطعانه جنایت صهیونیست­ها را محکوم و برای احقاق حقوق از دست رفته فلسطینی‌ها تلاش مضاعفی نمایند.

مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین امروز فراتر از حمایت­‌های متعارف و دیپلماتیک نیازمند اقدامات عملی در پایان بخشیدن به جنایات و اشغالگری صهیونیست­ها در سرزمین­شان هستند. همچنان که امام خامنه­ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: "در روزهائی که شدت یافتن ظلم و قساوت دشمن صهیونیست در غزه، دلبستگان به مسئله فلسطین را غمگین و خشمگین ساخته، لازم می­دانم بار دیگر بر مواضع همیشگی جمهوری اسلامی در این مسئله مهم که در صدر مسائل امت اسلامی است تأکید کنم. بی­شک مبارزه و مقاومت تنها راه نجات فلسطین مظلوم و تنها نسخه شفابخش جراحات وارد بر پیکر آن ملت شجاع و سرافراز است.

ملت­ها و بویژه جوانان غیور در کشورهای اسلامی و عربی و نیز دولت‌هائی که نسبت به فلسطین احساس مسئولیت می‌­کنند، باید این وظیفه بزرگ را کاملاً جدی بگیرند و با مجاهدت حماسی و مدبّرانه دشمن را مجبور به عقب‌نشینی به سمت نقطه زوال کنند".

در این شرایط جای بسی تأسف است که شورای امنیت سازمان ملل متحد پس از دخالت آمریکا نتوانست حتی یک بیانیه علیه اقدامات غاصبان جنایتکار اسرائیل صادر کند. جا دارد که آزادگان دنیا دیگر امیدی به سازمان ملل نداشته باشند و باید بدانند این انتفاضه نشان دیگری از زنده و پویا بودن مسئله فلسطین است.

ایران اسلامی و بسیجیان سلحشور و خط مقاومت با تمام توان و ظرفیت به نابودی کامل جرثومه فساد یعنی اسرائیل غاصب می­اندیشند و تا نابودی آن از پای نخواهند نشست.

اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور با تأسی به مولا و رهبر فرزانه خود تنها راه نجات فلسطین مظلوم را در مقاومت و مبارزه مستمر با رژیم کودک­‌کش اسرائیل و حامیان او دانسته و آمادگی خود را برای همراهی و مساعدت همه­‌جانبه با انتفاضه جدید مردم فلسطین اعلام می­‌دارد و به فضل الهی پیروزی نزدیک و قطعی است.»

ارسال نظرات