مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: ارتباط مستمر با دانشگاه‌ها و استفاده از ظرفیت مدارس غیردولتی برای توسعه آموزش در استان در دستور کار آموزش‌وپرورش استان همدان قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۰۷۱۷۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶

ارتباط با دانشگاه‌ها و استفاده از ظرفیت مدارس غیردولتی در دستور کار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد پورداوود در نشست مشترک با رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان بیان داشت: ارتباط مستمر با دانشگاه‌ها و استفاده از ظرفیت مدارس غیردولتی برای توسعه آموزش در استان در دستور کار آموزش‌وپرورش استان همدان قرار دارد.

وی افزود: امروز بیش از 22 هزار دانش‌آموز  در استان همدان در مدارس غیردولتی درس می‌خوانند و توسعه این مدارس در دستور کار آموزش‌وپرورش استان است.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پروش استان همدان تمام‌قد آماده تعامل بیشتر با دانشگاه آزاد اسلامی همدان به‌عنوان یک نهاد علمی و فرهنگی تأثیرگذار در استان همدان است.

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بار عظیمی از آموزش عالی کشور را بر عهده دارد و اگر این دانشگاه نبود، جامعه به این بالندگی علمی نمی‌رسید.

پورداوود بیان داشت: برگزاری موفق مسابقات قرآن سراسری دانش‌آموزی کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی تجربه مفیدی برای آموزش‌وپرورش استان همدان بود و امیدواریم در سایر بخش‌ها هم این تعامل افزایش یابد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب پورداوود تصریح کرد: شما به‌عنوان یک چهره دانشگاهی می‌توانید در این سمت نیز به خوبی نقش ایفا کنید.

سعید جامه بزرگی گفت: با بررسی‌های انجام‌شده و نیازسنجی‌هایی که صورت گرفته است، دانشگاه آزاد اسلامی همدان آمادگی دارد در مناطق محروم به توسعه مدارس بپردازد.

وی ادامه داد: آمادگی کامل داریم در تمامی زمینه‌ها تعامل مثبت دوسویه با آموزش‌وپرورش که رسالت آموزش فرزندان این مرزوبوم را دارد، برقرار کنیم.

معاون سما همدان نیز با بیان اینکه بیش از یک هزار و 500 دانش‌آموز در مدارس سما استان همدان مشغول تحصیل هستند، ابراز داشت: در شهر همدان 6 مدرسه، در ملایر پنج مدرسه، نهاوند دو مدرسه و تویسرکان یک مدرسه مشغول به فعالیت هستند.

شاهرخ قاسم‌زاده اظهار کرد: ایجاد پرونده سلامت، برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی از مزایای مدارس سماء در استان همدان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات