خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه فردوس :
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه فردوس گفت: بصیرت و ولایت مداری از شاخصه شهدای مدافع حرم است .
کد خبر: ۹۰۰۷۱۳۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین حسن ارمغان در مراسم بزرگداشت اولین شهید مدافع حرم استان خراسان جنوبی شهید مرتضی بصیری پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید گفت : شعار امسال حمایت از کالای ایرانی است و تمامی مسئولین ، فعالان اقتصادی و همه آحاد مردم باید با تعصب و غیرت به دنبال حمایت از کالای ایرانی باشند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه فردوس افزود : امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است و با حفظ شعائر و اصول بنیادین انقلاب به پیش می رود و در چهل سالگی انقلاب دوران پختگی و نشاط است نه دوران عقب گرد .

وی با اشاره به اینکه در کشور هیچ مشکلی غیر قابل حل وجود ندارد و کلید حل مشکلات کشور در دست مسئولین و ملت ایران است نه در دست بیگانگان افزود : جوانان سرمایه و امید کشور هستند و باید در مدیریت ها بیشتر از این سرمایه ارزشمند استفاده شود .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه فردوس گفت : مردم و بخصوص نسل سومی ها به انقلاب پایبند هستند و دشمن در تلاش است که با بزرگنمایی مشکلات به بر روی برگردانی مردم از انقلاب امید بسته است که به توفیق الهی مشکلات به دست جوانان قابل حل است .

حسن ارمغان در ادامه به جایگاه و مقام والای شهدا اشاره کردند و افزود : غیرتو و تعصب به دفاع از حریم اهل بیت ، بصیرت و ولایت مداری و شوق شهادت سه شاخصه شهدای مدافع حرم است .

وی گفت : افتخار جمهوری اسلامی ایران این است که امروز با همکاری نیروهای حزب الله و مقاومت در مجاورت مرزهای رژیم غاصب صهیونیستی می جنگد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها