خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه قزوین اذعان کرد:
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه قزوین اذعان کرد: در ابتدای کار و برای حمایت از کالای داخلی می‌بایست نسبت به کیفیت کالاهای تولیدی حساس بود چراکه کیفیت کالا خود عامل تشویقی مهم برای خرید کالای ایرانی است.
کد خبر: ۹۰۰۷۱۲۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

رنجبر مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در تبیین شعار سال اظهار کرد: با توجه به شعار سال بسیج اصناف جلسه داخلی را در این راستا برگزار کرده و در آن به تبیین نقش بسیج اصناف در بحث پیشبرد شعار سال و حمایت از کالای ایرانی پرداخته‌اند.
وی در خصوص نتایج این جلسه تصریح کرد: در ابتدای کار و برای حمایت از کالای داخلی می‌بایست نسبت به کیفیت کالاهای تولیدی حساس بود چراکه کیفیت کالا خود عامل تشویقی مهم برای خرید کالای ایرانی است.
این مسئول کیفیت کالاهی خارجی را از عمده دلایل روی آوردن افراد به کالای خارجی دانسته و ادامه داد: مردم معتقدند که اگر قرار است برای خرید کالایی هزینه کنند این هزینه صرف خرید جنسی مرغوب شود لذا کیفیت کالاهای تولیدی سبب ایجاد رغبت در میان مردم برای خرید آن کالا خواهد شد.
مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه قزوین تشریح کرد: مسئولین و دولتمردان نقش بسزایی را در حمایت از کالای ایرانی، بالابردن کیفیت محصولات، واردات بی‌رویه کالا و هم‌چنین ورود کالای قاچاق دارند که باید در اولویت کاری خود قرار دهند.
رنجبر خاطرنشان کرد: برای حمایت از کالای داخلی و تحقق منویات رهبری تولیدکنندگان، مسئولان و در پایان آحاد ملت می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند.
وی در بخش پایانی این گفت و گو متذکر شد: در روز دوشنبه 27 فروردین ماه سال جاری نیز اجلاسی با موضوع حمایت از کالای داخلی، حمایت از صنعت و معدن و نقش بسیج اصناف در این حوزه با حضور مسئولین بسیج اصناف شهرستان‌های مختلف برگزار خواهد شد.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها