خبرهای داغ:
مدیر مرکز رشد و خلاقیت بسیج استان قزوین از رونمایی 7محصول جدید در دومین نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و نوآور استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۷۰۸۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

محسن بلوکی مدیر مرکز رشد و خلاقیت بسیج استان قزوین، در نشست خبری دومین نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان و نوآور استان قزوین که صبح روز یکشنبه 27فروردین ماهسال جاری در سالن جلسات شهید آوینی برگزار شد، اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف، موفقیت و تحقق منویات مقام معظم رهبری باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استفاده کرد و تسهیلات لازم در اختیار افراد قرار داده شود.
وی شناسایی نخبگان و مبتکران را از مهم‌ترین اهداف مرکز رشد و خلاقیت بسیج دانسته و افزود: ایجاد فضایی مناسب برای نمونه‌سازی تولیدات نخبگان و مخترعان و ارائه تسهیلات به آن‌ها یقینا گام مهمی در مسی عملیاتی شدن طرح‌ها خواهد بود.
این مسئول از وجود 34 مرکز رشد و خلاقیت بسیج در سراسر کشور خبر داد و تبیین کرد: خوشبختانه مرکز رشد و خلاقیت بسیج استان را می‌توان جزو 3 مرکز برتر دانست چراکه با استفاده از پتانسیل های قوی موجود در استان توانسته موفقیت‌های خوبی را به ارمغان آورد.
مدیر مرکز رشد و خلاقیت بسیج مطرح کرد: نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی محصولات دانش بنیان می‌باشد و در نمایشگاه امسال که در تاریخ 28فرورین برگزار می‌شود از 7 محصول جدید رونمایی خواهد شد که دستگاه کنترل شیرهای خطوط گاز، دستگاه‌های ورزشی چندمنظوره، تولید کیسه‌ای برای دفع ادرار برای بیماران، ماده بهبودبخش خاک کشاورزی، تخت مخصوص بیماران نخاعی و ویلچرایستاده و نشسته برای معلولان از جمله این تولیدات است.
بلوکی خاطرنشان کرد: در دومین نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان استان قزوین 104 محصول از 89 مخترع و مبتدع به نمایش گذاشته خواهد شد و وجود خود محصول به جای بنر را می‌توان از ویژگی‌های اصلی این نمایشگاه دانست.
وی در خاتمه متذکر شد: مخاطبان مرکز رشد و خلاقیت بسیج تنها قشر خاصی نبوده و همه افراد داوطلب می‌توانند در اقتدار و بالاآمدن کشورشان سهیم باشند و و مرکز رشد نیز تا تبدیل ایده به نمونه تجاری حامی مخترعین خواهد بود.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها