خبرهای داغ:
اتفاق افتاد:

اعزام کاروان راهیان نور بهزیستی قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور

کاروان راهیان نور اداره کل بهزیستی استان قزوین، متشکل از جامعه هدف و کارکنان سازمان در فروردین ماه سال 97 به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام گردید.
کد خبر: ۹۰۰۷۰۵۷
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

جواد جعفری ها فرمانده پایگاه بسیج جواد الائمه سازمان بهزیستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: کاروان راهیان نور اداره کل بهزیستی استان قزوین، متشکل از جامعه هدف و کارکنان سازمان در فروردین ماه سال 97 به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام گردید.

اعزام کاروان راهیان نور بهزیستی قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور
وی گفت: دراین کاروان 80 تن از جامعه هدف و کارکنان این اداره کل حضور داشتند که در قالب دو دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
فرمانده پایگاه بسیج جواد الائمه سازمان بهزیستی با اشاره به این که هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است اظهار کرد: اردوهای راهیان نور ظرفیت خوبی برای انتقال رشادت ها و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان کشوراست.
جعفری ها عنوان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اردوهای راهیان نور، جوانان و نوجوانان را در برابر توطئه های دشمنان و جنگ نرم بیمه می کند.

اعزام کاروان راهیان نور بهزیستی قزوین به مناطق عملیاتی جنوب کشور
وی افزود: در این اردوی چهار روزه از مناطق عملیاتی جنوب شامل اروند کنار، شلمچه، کانال کمیل، فکه، یادمان شهدای گمنام اندیمشک با روایتگری از رشادت های رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس توسط راویان دفاع مقدس بازدید شد.
فرمانده پایگاه بسیج جواد الائمه سازمان بهزیستی اضافه کرد: همچنین بازدید از زیارتگاه دانیال پیغمبر و مناطق گردشگری و تفریحی و زیبایی های استان خوزستان و استان لرستان از دیگر برنامه های انجام شده در این اردوی چهارروزه بوده است.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار