خبرهای داغ:

برنامه های هفته عقیدتی سیاسی ناحیه لنجان توسط فرماندهی ابلاغ شد

سرهنگ صفر پور گفت:باید از ماه شعبان و ماه رمضان که در پیش داریم با استفاده از برنامه های متنوع و سخنرانان خوب وصاحب خرد از جمله امام جمعه های شهرستان و حتی علمای بزرگ که در استان هستند سطح معنویت کارکنان و بسیجیان را بالا ببریم وهمه تلاش خود را در این خصوص مضاعف کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۷۰۵۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، سرهنگ حجت الله صفرپور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج لنجان با توجه به فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و تقارن آن با هفته عقیدتی سیاسی درسپاه گفتند: باید از ماه شعبان و ماه رمضان که در پیش داریم با استفاده از برنامه های متنوع و سخنرانان خوب وصاحب خرد از جمله امام جمعه های شهرستان و حتی علمای بزرگ که در استان هستند سطح معنویت کارکنان و بسیجیان را بالا ببریم وهمه تلاش خود را در این خصوص مضاعف کنیم.

ایشان در ادامه با تبریک و تسلیت شهادت شهید مرتضی مطهری و روز عقیدتی سیاسی در سپاه گفتند: در هفته عقیدتی همایشی با حضور کارکنان وفرماندهان بسیجی ناحیه روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه در گلستان شهدا زرین شهر برگزار می شود وسخنران این جلسه حجت الاسلام غفاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) می باشد.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه های این ناحیه در این ایام، نمایشگاه کتاب، پیاده روی، مسابقات مختلف ورزشی، سرکشی از خانواده مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، تقدیر از معلمان، مسابقه وبلاگ نویسی و ... خواهد بود.

ارسال نظرات