دیدار نوروزی فرمانده ومسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج ورامین با امام جمعه قرچک
کد خبر: ۹۰۰۷۰۴۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران:به مناسبت عید نوروز و سال جدید سرهنگ داود اصغری فرمانده و حجت السلام علی نظری مسئول نمایندگی  ولی فقیه در سپاه ورامین  باحجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه قرچک دیدار کردند.

 

امام جمعه قرچک نیز با تبریک سال نو به سبزپوشان سپاه پاسداران با تشکر از زحمات شبانه روزی این یگان انقلابی در حراست از مرزها و ایجاد توسعه اقتصادی و عمل به مولفه های شعار های انقلاب از سوی این نهاد به لزوم و پیشبرد مولفه های شعار های اقتصاد مقاومتی در جامعه اشاره کرد.

حجت الاسلام اسماعیلی  به نامگذاری سال جدید از سوی مقاوم معظم رهبری و نگاه ویژه رهبر انقلاب به لزوم توسعه اقتصاد مقاومتی و راهبر تولید و اشتغال در جامعه اشاره کرد و گفت: یکی از راههای که می تواند انقلاب اسلامی را کشوری مستحکم تر از همیشه در منطقه و جهان بکند همین توجه به مولفه های اقتصاد مقاومتی است.

سرهنگ داوداصغری فرمانده سپاه اظهار داشت : برای تحقق و دستیابی به شعار سال که حمایت از کالای ایرانی میباشد همه دستگاه های فرهنگی و رسانه ها باید در تشویق و آگاهی دادن مردم به خرید کالاهای داخلی تشویق گردند.

وی افزود:برای تبلیغ و تشویق خرید و استفاده ازکالای ایرانی باید ازظرفیت فضای مجازی هم استفاده کرد چرا که این فضا برای حضور مردم در نمایشگاهها و کارخانجات تولیدی بسیار موثر است .

سرهنگ اصغری :برای تبلیغ و تشویق خرید و استفاده ازکالای ایرانی باید ازظرفیت فضای مجازی استفاده شودسرهنگ اصغری :برای تبلیغ و تشویق خرید و استفاده ازکالای ایرانی باید ازظرفیت فضای مجازی استفاده شودسرهنگ اصغری :برای تبلیغ و تشویق خرید و استفاده ازکالای ایرانی باید ازظرفیت فضای مجازی استفاده شودسرهنگ اصغری :برای تبلیغ و تشویق خرید و استفاده ازکالای ایرانی باید ازظرفیت فضای مجازی استفاده شودسرهنگ اصغری :برای تبلیغ و تشویق خرید و استفاده ازکالای ایرانی باید ازظرفیت فضای مجازی استفاده شود

 

ارسال نظرات