خبرهای داغ:
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

با تکیه بر تولید داخلی قدم در راه شهدا گذاریم

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: از شهیدان درس بگیریم. امروز در جنگ اقتصادی فرمان ولایت را گوش بدهیم. همراهی با شهدا این است که مدیران در امر تولید تسهیل و گره ها را باز کنند و مردم هم تکیه بکنند به تولید داخل و کالای ایرانی خریداری کنند.
کد خبر: ۹۰۰۷۰۳۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه دراستان در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم مرتضی بصیری پور در شهرستان درمیان اظهارداشت: اولین شهید جبهه مقاومت از این استان تقدیم شد. خدا را شاکر و مفتخریم به حضور رزمندگان در جبهه مقاومت و تقدیم بهترین عزیزان، مردم ما قدر نیروهای ارزشی و انقلابی و صادق را می دانند تشیع جنازه عظیمی برگزار شد نشانه همراهی مردم با ولایت، شهدا و خاندان شهدا ونشانه  بصیرت مردم بود.

وی بیان داشت: در طول تاریخ دو جریان حق و باطل حضور داشتند. جریان حق پیروانی دارد از جریان حق قرآن تعبیراتی دارند آنان که صادقانه برای پیروی از انبیا به میدان آمدند بصیر و فهیم بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) افزود: برای اینکه جریان حق در فضای جامعه بشری رشد و تعالی  داشته باشد تا حد جان در رکاب انبیا و رهبران الهی بودند. آنان بر عهدی که با خدا داشتند صادقانه می مانند. جریال باطل که در مقابل انبیا و صراط الهی موضع داشتند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی 40سال قبل در چه موقعیتی بود امروز شاهد هستیم که به رشد و تعالی رسیده ایم این افتخار ما است که  وزیر دفاع آمریکا می گوید که حضور ایران در سوریه گلو ما را دارد و ما را خفه می کند.

نوفرستی افزود: ما باید کفار و طاغوت  و آنانی که در مقابل پیامبر و اسلام هستند بشناسیم. دشمنان و استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا برای نابودی اسلام ید واحده شدند این روزها می بینیم آمریکا، انگلیس و فرانسه در یک جبهه قرار می گیرند مسلمانان باید ید واحده بشوند و انسجام پیدا کنند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با انقلاب اسلامی و با رهبری حضرت امام (ره)  این انسجام شکل گرفت.  در دوران جنگ تحمیلی شاهد بودیم که 40کشور دست به دست هم دادند و در مقابل ایران مظلوم جنگیدند و تمام جهان و آنهایی که کدخدایی آمریکا را قبول کرده بودند نوکری کردند.

وی یادآور شد: شرق و غرب دست به دست هم دادند که نتواند این انقلاب که براساس اسلام ناب محمدی هست در جهان جایگاهی پیدا کند و منافع آنها را به خطر بیندازد و امروز شاهد جایگاه و اقتدار انقلاب  اسلامی در جهان هستیم .

نوفرستی  تصریح کرد: از این شهیدان درس بگیریم. امروز در جنگ اقتصادی فرمان ولایت را گوش بدهیم. همراهی با شهدا این است که مدیران در امر تولید تسهیل و گره ها را باز کنند و مردم هم تکیه بکنند به تولید داخل و کالای ایرانی خریداری کنند.

وی متذکر شد: خرید کالا از آن کشورهایی که جنایات آنها را در منطقه و کشور  می بینیم نداشته باشم. امروز رزمندگان جبهه مقاومت  دارند  خون می دهند ما هم باید حداقل ها را رعایت کنیم  و در جبهه اقتصادی  مقاومت کنیم. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها