خبرهای داغ:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین

ثبت ۲۱ هزار شغل در سامانه رصد استان در سال ۹۶

بابایی گفت: در خصوص عملکرد اشتغال ثبت شده دستگاه های اجرایی استان در سامانه رصد سال 96، از تعداد 20 هزار نفر تعهد برنامه ایجاد اشتغال، 105 درصد اشتغال ایجاد شده که بر این اساس در سال 96، تعداد 21 هزار و80 نفر در سامانه رصد ثبت شده است
کد خبر: ۹۰۰۷۰۱۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اولین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین در سال جدید، در سالن جلسات استانداری قزوین و به ریاست منوچهرحبیبی معاون اقتصادی استاندار و بادبیری مسعود بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و مدیران کل دستگاه های اجرایی و بانک ها و فرمانداران شهرستان های تابعه تشکیل شد.
مسعود بابایی دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین ضمن تبریک سال جدید و بیان دستور جلسه اظهار کرد: در راستای پرداخت تسهیلات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، تاکنون از مبلغ 133 میلیارد تومان ابلاغی مرحله اول، تعداد 196 طرح به مبلغ 18 میلیارد و450 میلیون تومان در بانک ها در دست بررسی است.
وی گفت: با اجرایی نمودن این اعتبار 708 فرصت شغلی برای همشهریان ایجاد می شود که این امر نقطه عطفی در راستای اشتغالزایی در استان می باشد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بیان کرد: در خصوص عملکرد اشتغال ثبت شده دستگاه های اجرایی استان در سامانه رصد سال 96، از تعداد 20 هزار نفر تعهد برنامه ایجاد اشتغال، 105 درصد اشتغال ایجاد شده که بر این اساس در سال 96، تعداد 21 هزار و80 نفر در سامانه رصد ثبت شده است.
بابایی در ادامه افزود: در سال 1396 تعداد 24 جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان به ریاست استاندار و معاون استاندار و تعداد 70 جلسه کارشناسی ذیل کارگروه اشتغال و 4 جلسه کمیته فنی اشتغال پایدار در مناطق روستایی در استان قزوین تشکیل شده است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها