خبرهای داغ:
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پروش خبر داد :
معاون تربیت دنی و سلامت اداره کل آمو.زش و پرورش استان قزوین با اشاره به روز شمار هفته سلامت اعلام کرد که در این هفته برنامه های متنوعی در مدارس استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۰۷۰۰۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عین الله صادقی معاون تربیت دنی و سلامت اداره کل آمو.زش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: هر ساله از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است که به همین مناسبت در مدارس استان قزوین برنامه های متنوعی بر اساس روز شمار این هفته اجرا می شود.
وی اذعان کرد: امسال برنامه های هفته سلامت با شعار "سلامت برای همه: پوشش همگانی سلامت برای همه، در هر مکان" و موضوع : "تحرک بدنی نوید بخش نشاط و سلامت " در مدارس استان اجرا می شود.
صادقی اضافه کرد: موضوع سلامت در کشور باید به گونه ای باشد که همه افراد بتوانند به حق خود به بالاترین سطح ممکن از سلامت دست یابند.
این مسئول تاکید کرد: پوشش همگانی سلامت (Universal health coverage)در مورد اطمینان از اینکه همه افراد بتوانند خدمات بهداشتی کافی در هر مکان و در هر زمانی که به آنها نیاز دارند می باشد. دریافت این خدمات باید بدون رنج سختی های مالی باشد. هیچ کس نباید بین سلامت خوب و نیازهای دیگر زندگی یکی را انتخاب کند.
1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها