جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:
یکی از وظایف سپاه، مقابله با تهدیدات دشمنان است و نامگذاری روز ولادت امام حسین (ع) به این دلیل است که سپاه در کوتاه‌ترین زمان در پاسداری از انقلاب آنچنان درخشید که مورد تحسین امام خمینی (ره) قرار گرفت و روز ولادت این امام همام را به عنوان روز پاسدار نامگذاری کردند.
کد خبر: ۹۰۰۶۹۸۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی اظهار داشت: وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حفاظت از انقلاب اسلامی است که تا به امروز به نحو احسن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ولادت با سعادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار نامیده شده است، اظهار داشت: نهاد مقدس سپاه  در سال1357 به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل و در سال  1358 اساسنامه سپاه تصویب و تاسیس شد.

سرهنگ طهماسبی با اشاره خدمات سپاه در دوران دفاع مقدس و بعد از آن اظهار کرد: رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در عرصه های سازندگی، عمران و کمک به دولتهای مستقر در جمهوری اسلامی ایران، افزود: رزمندگان در صحنه خدمت به مردم مناطق محروم با اجرای طرح‎های محرومیت‎زدایی و اجرای اردوهای جهادی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده اند.

جانشین سپاه  انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با جان و دل گوش به فرمان امام خامنه ای (مد ظله العالی) بوده و در خدمت رسانی به مردم و ملت ایران دریغ نخواهد کرد و در این راه به وظیفه پاسداری با تمام توان عمل خواهد کرد.

ارسال نظرات