خبرهای داغ:
آنچه انسان به آن تملک دارد، اعمال اوست و بنا بر روایت اگر جوانی شرایط ارتکاب گناه را داشته باشد اما خود را از آن گناه حفظ کند، مقامی بالاتر از شهید خواهد داشت
کد خبر: ۹۰۰۶۹۷۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین آیت الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر و از اساتید حوزه علمیه قم درمراسم شهادت امام موسی کاظم(ع) که در مسجد موسی بن جعفر(ع) برگزار شد ضمن اشاره به حسابرسی اعمال انسان در روز قیامت بیان ‌کرد: آنچه که انسان انجام می دهد مورد بررسی قرار می گیرد و گاهی عملی که انجام شد غیرقابل جبران است.
وی گفت: قیامت، برزخ، جهنم و بهشت همه حقیقت است و در جهان آخرت آنچه مورد ارزیابی قرار می گیرد، اعمال انسان است و تمام موارد دنیوی، اعتباری بوده و به فریاد انسان نخواهد رسید.
استاد حوزه علمیه قم اظهار کرد: آنچه انسان به آن تملک دارد، اعمال اوست و بنا بر روایت اگر جوانی شرایط ارتکاب گناه را داشته باشد اما خود را از آن گناه حفظ کند، مقامی بالاتر از شهید خواهد داشت.
آیت اله صفایی بوشهری عنوان کرد: دوران جوانی بهترین دوره درک معنویات و خداشناسی است و جوانانی که قدر این دوران را در مسیر درست می دانند، پادشاه بهشت هستند.
وی افزود: امروز جوانان باید مراقب باشند تا در مسیر درست الهی گام نهاده و بدانند که چه چیزی موجب خرج آنها از دین می شود و با بصیرت و آگاهی از مسائل روز، راه صحیح را انتخاب کنند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها