رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش:
رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: حرمت معلم برای ما مهم است اگر مشکل معیشت دارند، حرمت آنها را نشکنیم.
کد خبر: ۹۰۰۶۹۲۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان، محمدحسین کفراشی رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به وظایف حراست، اظهار داشت: حراست از پرسنل، اسناد و داده‌های فناوری و حفاظت از امکانات از جمله وظایف مسئولان حراست ادارات آموزش و پرورش است.

وی افزود: سال گذشته از لحاظ مالی، سال سختی بود اما با همه این سختی‌ها، روحیه شادابی و نشاط در بین معلمان و دانش‌آموزان بود و امر تعلیم و تربیت به‌نحو احسن و شایسته انجام شد.

کفراشی، نیروی انسانی را مرکز ثقل و توسعه پایدار کشور قلمداد کرد و ادامه داد: نیروی انسانی، بزرگترین سرمایه کشور است.

رئیس مرکز حراست آموزش و پرورش با اشاره به شعار امسال که حمایت از کالای ایرانی نام دارد، گفت: توسعه صنعت و حمایت از کالای ایرانی با برخورداری از نیروی انسانی متعهد و متدین محقق خواهد شد.

وی تأکید کرد: در آموزش و پرورش یک گنجینه داریم که نیروی انسانی است و با ارزش‌ترین گنجینه نظام است که باید حفظ شود و آموزش و پرورش هم باید از نیروی متدین، متعهد و کارآمد برخوردار باشد؛ البته معلمان ما با دلسوزی و از روی صدق و خالصانه کار می‌کنند و برای ایجاد فضای بهتر برای معلم باید امنیت روانی ایجاد کنیم.

کفراشی اضافه کرد: اگر به دنبال منزلت و معیشت معلمان هستیم باید این امنیت را فراهم کنیم؛ معلمان دلسوز و نجیب هستند و اگر اعتراضی دارند، نجیبانه است و ما باید نجیبانه برخورد کنیم؛ معلمان ما ساختار شکن نیستند و اگر معلمان نگران هستند باید این نگرانی برطرف شود.

وی با بیان اینکه باید به‌گونه ای رفتار کنیم که عملکرد ما موجب دلسردی افراد نشود، گفت: خرید اعتماد کار سخت و هزینه‌بر است و ما باید فضا را به گونه‌ای ایجاد کنیم که حراست به جایگاه واقعی خود یعنی مشاور امین دست یابد و بتوانیم شجاعت را به معلمان انتقال دهیم و آنها نیز دانش‌آموزان شجاع پرورش دهند.

رئیس مرکز حراست آموزش و پرورش تصریح کرد: باید دانش‌آموزانی شاداب داشته باشیم؛ معلم شاداب داشته باشیم؛ معلمان باید حرف خود را بزنند و اگر انتقاد دارند، بپذیریم؛ ما سرمایه‌ای با پنج هزار معلم شهید و 36 هزار دانش‌آموز شهید داریم. حرمت معلم برای ما مهم است اگر مشکل معیشت دارند حرمت آنها را نشکنیم.

انتهای پیام/

فارس/

ارسال نظرات