مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور ارتقاء بینش عقیدتی سیاسی بسیجیان؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع بسیجیان حوزه شهید مطهری اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۹۰۰۶۹۱۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛حجت الاسلام شیخ زاده در جمع بسیجیان گفت: روایات رسیده از پیشوایان ما، امام و حجت خدای (تعالی) را به منزله‌ی کعبه معرفی کرده است. این مردم اند که باید برای زیارت بیت الهی، رنج سفر بر خویش هموار کنند و با جان و دل به گرد خانه حق ( جل جلاله) طواف کنند، هیچ گاه کعبه برای زیارت کسی از جای خویش حرکت نمی‌کند
وی افزود:اگر خداوند- تبارک و تعالی- و پیشوایان معصوم ما به عنوان مثال، از به شهادت رسیدن حضرت سید الشهدا سلام الله علیه یا غیبت امام عصر سلام الله علیه پیش از تولد آن بزرگواران سخن گفته‌اند، در واقع از آنچه مردم خواهند کرد و به وقوع خواهد پیوست خبر داده‌اند و این به معنای آن نیست که ما جبر باور شویم و تصور کنیم که حتماً باید چنین وقایعی اتفاق می‌افتاد.
وی همچنین اذعان کرد:شاید هم می‌خواستند با بیان این مطالب، مردم را از خواب غفلت بیدار گردانند و پیش از رخ دادن این حوادث، متوجه اشتباه خود و تبعات انتخاب های غلط خویش نمایند، درست مانند پدر مهربانی که ضمن نصیحت فرزند خویش، او را از عواقب همنشینی با دوستان منحرف آگاه ساخته و از انتخاب راه‌های انحرافی و مکاتب الحادی برحذر می‌دارد.
وی در پایان گفت:متأسفانه برخی می‌پندارند امام عصر سلام الله علیه بنا به تقدیر حتمی الهی از دیدگان غایب شده است و تا هر زمانی که خداوند بخواهد، در پس پرده‌ی غیبت خواهد ماند و ما باید به وظایف فردی خود عمل کنیم و به زندگی عادی خود و کسب و کار و تفریح و عبادت خود مشغول باشیم، آقا -هر وقت که خدا بخواهد –می‌آید و جهان را اصلاح می¬کند. و برخی نیز می¬گویند: هنوز جهان آماده نیست و معلوم نیست آن حضرت چه وقت خواهد آمد. به این دو گروه باید گفت: اگر بنا بود ظهور با تقاضا و درخواست یک پارچه‌ی مردم بی‌ارتباط باشد، پس چرا در روایات رسیده از حضرات معصومین سلام الله علیهم و فرموده‌های منجی عالم بشریت امام مهدی ارواحنا فداه این قدر به دعا برای فرج تأکید و سفارش شده است؟ مگر نه این است که قرآن کریم به عنوان یک سنت الهی تأکید فرموده است:«خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر آن که خود چنین تغییری را در درونشان انجام دهند.»


ارسال نظرات