خبرهای داغ:
امام جمعه اهر:

دولت و ملت موظف به تحقق حمایت از کالای ایرانی هستند

امام جمعه اهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به نامگذاری امسال به حمایت از کالای ایرانی و اهمیت آن در رفع مشکلات کشور، گفت: دولت و ملت موظف به تحقق حمایت از کالای ایرانی هستند.
کد خبر: ۹۰۰۶۹۰۱
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد حاجی زاده بر ضرورت حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد و افزود: همه کشورهایی از نظر اقتصادی غیرقابل نفوذ هستند اگر به تاریخچه این کشورها نگاه کنیم با رویکرد تولید داخلی به موفقیت رسیده‌اند یعنی این‌که اجازه نداده‌اند کالای از دیگر کشوری وارد شود و به‌جای آن بر کیفی سازی و فروش و بازاریابی تولیدات داخلی متمرکز شده‌اند.

وی ادامه داد: در سال " حمایت از کالای ایرانی " اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر باید بدان فکر کنند که چگونه می‌توانند در تحقق شعار سال اقدامات عملی و مؤثر انجام دهند و هر کسی ایده‌ای دارد می‌تواند به‌صورت مکتوب آن را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی اهر ارجاع دهد.

حجت الاسلام حاجی‌زاده بابیان اینکه وقتی رهبر فرزانه انقلاب  شعار حمایت از کالای ایرانی را مطرح می‌کنند دولت و ملت موظف‌اند تا به‌صورت عملی برای تحقق آن تلاش کنند، بیان کرد: مصرف هر یک از خانواده‌های ایرانی از تولیدات داخلی ضمن این‌که اقتصاد کشور را دگرگون می‌کند بلکه در ریشه‌کن کردن معضل بیکاری نیز نقش مؤثری ایفا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: متأسفانه مصرف هر یک مورد کالای خارجی منجر به بیکاری جوانان کشورمان می‌شود و از طرفی هم برای اقتصاد مضر است ولی اگر دلسوز فرزندان مان هستیم پس بنا بر این وقتی شعار سال تعیین می‌شود به‌منزله آن است که دولت و ملت در یک مسیر واحد حرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها