استادیار نظام صالحین سپاه سمنان گفت: وظیفه امروز انقلابی ها شناساندن انقلاب اسلامی به نسل های آینده است.
کد خبر: ۹۰۰۶۸۸۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان٬حجت الاسلام والمسلمین رستمیان در اجتماع بزرگ بسیجیان و میثاق با شهدا گفت: امسال که چهلمین سال عمر انقلاب اسلامی ایران است تکالیف و وظایف مهمی بر گردن ما می باشد که بدین شرح است: اولین و مهمترین آن شناساندن و تبیین انقلاب اسلامی به نسل های آینده و جوانان و نوجوانان وظیفه ایست که بر گردن هر فرد انقلابی است.
که بهترین راه شناخت انقلاب اسلامی نیز تبیین و مطالعه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است که باید به نسل نو و آیندگان انتقال داد و تبیین کرد.
وی در ادامه با اشاره به مسیر پر پیچ و خم و پر فراز و نشیب انقلاب در برابر دشمنان از ابتدای پیروزی تا به امروز گفت: این انقلاب دشمن داشته و دارد و در طول این۴۰ سال در عرصه های مختلف مردم ایران اسلامی در برابر تمامی این هجمه ها مقابله و مقاومت کرده اند.
رستمیان امام جمعه موقت دامغان افزود: مهمترین عرصه های دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی عرصه های جنگ نظامی٬ اقتصادی و جنگ نرم بوده است.
و ما نیز در این زمینه ها قوی و با قوت تمام در برابر آنها ایستاده ایم و عرض اندام می کنیم.
وی ادامه داد:در عرصه جنگ نرم بسترهای قوی و استواری نظیر ماه رمضان و محرم و صفر و روز عاشورا و شب های قدر را داریم..که با کمک خداوند متعال و عنایت ائمه اطهار علیهم السلام میتوانیم جوانان خود را در برابر جنگ نرم دشمنان بیمه کنیم.
وی افزود: در جنگ اقتصادی نیز دشمن به صورت جدی وارد میدان شده است و البته به صورت کاملاً ناجوانمردانه در این جنگ سعی دارد به جمهوری اسلامی ضربه بزند.و امسال با شعاری که حضرت آقا انتخاب نمودند و فرمایشاتشان وظایف تک تک ما را در این جنگ مشخص نمودند.ما باید به عنوان یک ایرانی از کالاهایی استفاده کنیم که به دست توانمند و زحمت کش هموطنان عزیز مان تولید شده است.و در این مسیر رسانه ها نیز وظیفه مهم تبلیغات را دارند و فرهنگ استفاده و خرید کالای ایرانی را باید در بین مردم جا بیندازند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رستمیان در پایان گفت: تولید کننده کالاهای داخلی وظیفه دارند که اجناس با کیفیت و مرغوب را روانه بازار نمایند تا مصرف کننده راضی باشد و به سمت خرید کالای خارجی نرود.و بسیجیان نیز می توانند در این عرصه قدم بزرگ و بلندی بردارند و در تحقق شعار سال موثر باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها