حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی:

حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی دلیل اصلی دشمنی با سپاه است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان اظهار داشت : دلیل اصلی دشمنی با سپاه، حفاظت سپاه از دستاوردهای نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۰۶۷۹۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان ، حجت الاسلام عربپور نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از فرماندهان بانماینده ولی فقیه در استان با امام جمعه دیدار کردند .

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی  در این دیدار اظهار‌ داشت: وحدت و همدلی رمز پیروزی است و برای موفقیت باید در جهت وحدت جامعه اسلامی تلاش کرد.

وی با اشاره به روز پاسدار گفت: ماموریت سپاه در کنار امنیت کشور، حفاظت و حراست از نظام اسلامی در کنار دیگر نیروهای مسلح است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه این ماموریت از ماموریت‌های اصلی سپاه است افزود: دلیل اصلی دشمنی با سپاه، حفاظت سپاه از دستاوردهای نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: دشمنی‌های علیه سپاه زیاد است و دشمن روزبه‌روز دشمنی‌های خود را در زمینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بیشتر می‌کند  تا نظام را دچار چالش کرده و نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه دشمن در بخش نرم‌افزاری به‌دنبال آن است تا رفتار و نگاه جامعه را تغییر دهد و جبهه انقلابی را عوض کند گفت: سپاه پاسداران در این جنگ مسئولیت سنگینی بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه صحنه جنگ نرم‌افزاری، کار بسیار سخت و پیچیده‌ است گفت: در این میدان هم بصیرت نیاز دارد و هم باید اقدام به‌موقع انجام شود.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه سپاه از مجموعه‌های نظامی بسیار موفق در کشور است و هر چه جلوتر می‌رود قدرتمندتر هم می‌شود عنوان کرد: بسیاری از ماموریت‌های سخت سپاه قابل گزارش نیست اما پاسداران انقلاب اسلامی جان برکف در این ماموریت‌ها حاضر می‌شوند.

ارسال نظرات