جانشین فرمانده سپاه فنوج:

خرید کالای خارجی خیانت به اقتصاد کشور است

جانشین فرمانده سپاه فنوج گفت: خرید کالای خارجی با وجود کالاهای با کیفیت داخلی به معنای خیانت به اقتصاد کشور است
کد خبر: ۹۰۰۶۷۸۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
سروان پاسدار روح الله زمانی نیا جانشین فرمانده سپاه شهرستان فنوج درگفتگو با خبرنگار بسیج در فتوح گفت: سال جاری از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای داخلی نامگذاری شده است، و این امر بیانگر تحقق نیافتن اقتصاد مقاومتی مدنظر ایشان بوده است.
وی شعار سال را به معنای، آماده سازی زیر ساخت ها، سرمایه گذاری و تولید، دانست و گفت: دشمن به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی درکشور است تا از این طریق اهداف خود را عملیاتی کند.
جانشین فرمانده سپاه فنوج افزود: ممنوعیت خرید کالا‌های خارجی در سپاه، برگزاری جلسات توجیهی ویژه بسیجیان، فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت در راستای خرید از کالا‌های داخلی، رساندن سخنان رهبری به گوش همگان و آغاز تبلیغ جدی و محکم دراین راستا، آشنا کردن فرزندان با کالا‌های داخلی وخرید کالای ایرانی برای آن‌ها را ازمهمترین راهکار‌هایی دانست که از طریق آن‌ها منویات مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص حمایت از کالای ایرانی محقق می‌شود.

زمانی نیا تصریح کرد: در جهت حمایت از کالای ایرانی باید ابتدا منویات مقام معظم رهبری (مدظله) را سرلوحه کار مان قرار داده و کالای ایرانی را به مردم معرفی کرده و در راستای حمایت از تولید داخی کالا‌های ایرانی را خریداری کنیم.
وی افزود: مصرف کالای داخلی باید در جامعه ترویج یابد و برای تحقق این مهم می‌توان از ظرفیت‌های بسیج اصناف بهره برداری کرد.
جانشین فرمانده سپاه فنوج اظهارداشت: همچنین شهروندان باید بدانند که خرید کالا‌های خارجی با وجود کالا‌های با کیفیت داخلی به معنای خیانت به اقتصاد کشور است.
ارسال نظرات