کد خبر: ۹۰۰۶۷۷۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، در این بیانیه آمده است:
جمهوری اسلامی همچون گذشته در کنار گروه‌های مقاومت حاضر خواهد بود و آمریکا نیز قطعاً در اهداف خود در منطقه، شکست خواهد خورد. بنده صریحاً اعلام می‌کنم رئیس جمهور امریکا، رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس جنایتکار هستند. امام خامنه‌ای (مدظله العالی) –
۲۵/۱/۹۷
 
جنایت مثلث شوم غرب یعنی آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمله به سوریه نشان از نیت پلید آنان در حمایت از تروریسم دارد و اکنون که تروریست‌های جنایتکار که دستشان به خون مردم بی گناه سوریه آلوده است، در آستانه شکست می‌بینند تلاش دارند تا با هدف قرار دادن ارتش سوریه و جبهه مقاومت اسلامی جانی تازه به این جنایتکاران بدهند.

امروز از این حمله که به اذعان خود تروریست‌ها بی فایده و از سر حماقت بود آن‌هایی خوشحالند و رقص شادی می‌کنند که نیتشان تیشه به ریشه اسلام زدن است؛ همان‌هایی که شبانه روز برای نابودی اسلامی ناب و جبهه مقاومت اسلامی برنامه ریزی و تلاش می‌کنند.
همزمانی سفرهای، ولی عهد رژیم سعودی به کشور‌های حمله کننده به سوریه، نشان از فساد این خاندان ملعون دارد که با وجود ادعای خادمی حرمین شریفین، در حال خیانت و ضربه زدن به اسلام هستند.
اما ترامپ و همدستانش و کشور‌های حمایت کننده از این جنایت بدانند که حزب الله پیروز است و پایان جنایتکاران تباهی است و انشاالله به زودی گلبانگ تکبیر در سراسر جهان شنیده خواهد شد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی تا پیروزی کامل دست از مقاومت بر نخواهد داشت.
این بیانیه می افزاید: اکنون ما پاسداران و بسیجیان قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق و سپاه سلمان، ضمن محکومیت جنایت کشور‌های غربی در حمله به سوریه، اعلام می‌داریم که تا پیروزی کامل بر پای پیمان خود با امامین انقلاب و آرمان‌های ارزشمند آن، حفظ آبروی ملت ایران، تمامیت ارضی کشور عزیزمان، انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و حمایت از مستضعفین جهان ایستاده ایم.
ارسال نظرات