مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خبر داد:

اعطای ۴۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه توسط بسیج سازندگی خراسان‌رضوی‌

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه توسط بسیج سازندگی خراسان رضوی توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۷۵۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ محمد روحانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های بسیج سازندگی استان خراسان رضوی از ابتدای امسال مطابق جدول پیش رفته و در ایام نوروز ۹۷ نیز این برنامه‌ها مختل نشده و ادامه پیدا کرده است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: اردو‌های جهادی ما در ایام نوروز برگزار شد؛ دوستان جهادی ما از کوهبنان کرمان گرفته تا استان کرمانشاه حضور پیدا کردند و گروه‌هایی نیز از تهران در استان ما حاضر شدند و در شهرستان‌هایی مانند خوشاب و رشتخوار و رضویه بچه‌های جهادی و دانشجوی خراسان رضوی در این ایام مستقر شدند.

روحانی ادامه داد: هفته آینده و همزمان با روز پاسدار، ۵۰ سری جهیزیه به خانواده‌های محروم مشهد اهدا خواهد شد؛ همچنین اردیبهشت ماه نیز روز بسیج سازندگی است و برنامه‌هایی نیز در آن ایام خواهیم داشت.

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: برنامه‌های ما طبق روال سال قبل ادامه پیدا خواهد کرد، سال گذشته حجم زیادی از وام‌های قرض الحسنه که در حدود ۴۰ میلیارد تومان بود را در سطوح خُرد توزیع کردیم؛ در سطوح پائین و عرضه صنایع دستی و مشاغل خانگی نیز نمایشگاه‌هایی برپا شده است.

روحانی تصریح کرد: بسیج سازندگی به نوعی به تولیدکننده و کسانی که توزیع کننده هستند وام اعطا می‌کند و مخاطبانی داریم که مصرف کننده هستند و درصدد هستیم با طراحی چرخه‌ای مناسب، تولید، توزیع و مصرف را تحت نظر داشته باشیم و برنامه‌ای برای مدیریت این شبکه از زنجیره تامین تا مصرف طراحی کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار