با توجه به برودت هوا در روزهای یکشنبه و دوشنبه، پیش بینی می شود این بارش ها در گردنه ها و نقاط سردسیر استان بصورت برف و در باقی مناطق به شکل باران خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۰۶۷۴۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان با اشاره به برودت هوا به ویژه در روزهای یکشنبه و دوشنبه جاری از کشاورزان و باغداران خواست تا با اتخاذ تمهیدات لازم از یخ‌زدگی محصولات خود پیشگیری کنند.

صفی اله کرامتی با بیان اینکه در روزهای آتی نیز شاهد استمرار بارش ها در استان زنجان خواهیم بود، افزود: بارش ها و برودت هوا که از روز پنجشنبه در نقاط مختلف استان زنجان آغاز شده تا روز دوشنبه نیز استمرار خواهد داشت.

وی اظهار داشت: با توجه به برودت هوا در روزهای یکشنبه و دوشنبه، پیش بینی می شود این بارش ها در گردنه ها و نقاط سردسیر استان بصورت برف و در باقی مناطق به شکل باران خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان تصریح کرد: ضروری است مسافرین به ویژه در هنگام عبور از گردنه های پربارش استان، جوانب احتیاط را رعایت نمایند و کشاورزان و باغداران نیز با انجام اقدامات لازم از یخ زدگی و آسیب دیدن محصولات خود پیشگیری نمایند.

ارسال نظرات