خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین:
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه در حقیقت یک بنگاه اقتصادی است که پولسازی هدف اصلی آن است ولی ما سیاست جدید را در این بنگاه اقتصادی پیگیری می کنیم که آن حمایت از جوانان مشارکت کننده می باشد و در این میان حتی اگر یک طرح هم به موفقیت دست یابد یقینا ما به هدف مطلوب خود رسیده ایم.
کد خبر: ۹۰۰۶۷۲۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هادی طاهر خانی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در نشست خبری دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان و نو آور استان قزوین که صبح امروز(یکشنبه) در سالن شهید آوینی برگزار شده بود اظهار کرد: جای خالی پیوند صنعت و دانشگاه در بین نمایشگاه های برگزار شده همواره به چشم می امد که خوشبختابه برای اولین بار سال گذشته این نقص برطرف شد و امسال شاهد دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان و نو آور استان قزوین هستیم.
وی ادامه داد: مخترعین و کارآفرینان در مراکز دانش بنیان تنها به صورت کلونی جمع شده اند و علی رغم زحمات بسیاری که در جمع آوری و شناسی این افراد شده باید توجه داشت تا زمانی که محصولی آماده عرضه به بازار و رقابت با سایر محصولات نباشد در حقیقت کاری انجام نشده است.
طاهرخانی با اشاره به اهمیت اعتماد به جوانان مطرح کرد: امروز بسیاری از افراد صنایع داخلی را قبول ندارند ، به عنوان مثال تولید کننده قدیمی در محصولات کشاورزی که از سرمایه خوبی هم برخوردار است رضایت دارد که جنس خارجی را هر چند بی کیفیت خریداری نماید ولی به تولید داخل که توسط جوانان ساخته شده است اعتماد نمی کند.
این مسئول اذعان کرد: نمایشگاه به عنوان صنعت معرفی می شود، به عقیده بنده نمایشگاه ویترینی است که هر تولید کننده ای تلاش می کند تا بهترین محصولش را در آن به نمایش بگذارد.
وی تصریح کرد: نمایشگاه در حقیقت یک بنگاه اقتصادی است که پولسازی هدف اصلی آن است ولی ما سیاست جدید را در این بنگاه اقتصادی پیگیری می کنیم که آن حمایت از جوانان مشارکت کننده می باشد و در این میان حتی اگر یک طرح هم به موفقیت دست یابد یقینا ما به هدف مطلوب خود رسیده ایم.
طاهر خانی یادآور شد: دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان و نو آور استان قزوین با همکاری مرکز رشد و خلاقیت بسیج، پارک علم و فناوری امام خمینی (ره) مراکز رشد واحد های فناور دانشگاه آزاد باراجین و تاکستان، دانشگاه بین المللی امام خمینی، دانشگاه علوم پزشکی قزوین، انجمن نخبگان و مختراعان استان، شرکت های صنعتی، دانشگاه بوئین زهرا سازمان صنعت معدن و تجارت استان و دیگر ارگان های مرتبط برگزار خواد گردید.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در بخش پایانی بیانات خود ابراز کرد: این نمایشگاه به مدت 3 روز از تاریخ 28 فروردین ماه سال جاری الی 30 این ماه از ساعت 16 الی 21 در 40 غرفه و فضایی بالغ بر 4 هزار متر مربع برگزار خواهد شد و برای افتتاح رسمی این نمایشگاه که ساعت 16 روز 28 فروردین ماه است از مهندس زاهدی استاندار محترم و سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین دعوت به عمل آمده است.
1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها