آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج الزهرا(س) حوزه 216 حضرت زکیه (س)باحضور فرمانده حوزه و شوراء حوزه و پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۷۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرمانده حوزه 216 حضرت زکیه (س) در این آئین با تبریک عید مبعث و گرامی داشت یاد شهدا دفاع مقدس و مدافعین حرم گفت: زحمات بی دریغ خانم گلاب چی برهمگان عیان و آشکار است و توفیقات بسیاری در این حوزه بدست آورده اند و اقدامات اثر بخش و مورد نیاز انجام داده اند.

آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج الزهرا(س)
فرمانده حوزه به پویایی انقلاب و شور و حال انقلابی که امروز در مردم کشور وجود دارد اشاره کرد و افزود: جنگ سختی میان جبهه حق و با کفر وجود دارد و دشمنی با ما در حال گسترش است و بسیج وارد تمام این عرصه ها شده است. عرصه بسیج بودن و عمل انقلاب ارتباط مستقیم با یاری دین خدا و عظمت اسلام دارد و خدا را شاکریم که ما نیز حقی بر گردن داریم و از خدا می خواهیم این نقش را بیشتر کند.

آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج الزهرا(س)
وی ادامه داد: از اول انقلاب تا به امروز شاهد ریزش هایی بوده ایم و انقلابی ماندن سخت است هرچه تهدیدات از سخت به تهدیدات نرم می رود عمل به تکلیف و مقابله با آن ها پیچیده تر و سخت تر می شود. هیئت های اندیشه ورز کمک می کند تا عمل بسیج در عرصه های مختلف در اقشار به نحو احسن انجام شود.


سرکانی در پایان ضمن معرفی فرمانده جدید خواهر ناضری نیا، از زحمات فرمانده سابق خواهر گلاب چی نیز تقدیر و تشکر کرد.

 

خبرنگار بسیجی:فوج

ارسال نظرات
پر بیننده ها