رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی در دیدار با خانواده هنرمند و خبرنگار شهید؛
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی در دیدار با خانواده هنرمند و خبرنگار شهید اصل دانشوری با بیان اینکه مقام شهادت با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست، گفت: این مقام، مقام است که به راحتی برای هر کسی نصیب نمی شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۶۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی محمدیان در ادامه به جایگاه ویژه شهید در بین مردم اشاره کرد و افزود: امروز پس از گذشت سالیان متمادی از جنگ تحمیلی هنوز نام و یاد شهیدان بزرگوار این جنگ نابرابر در اذهان مردم ماندگار است.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد بتوانیم راه گرانسنگ این شهدا را به خوبی ادامه دهیم و شرمنده آنها نشویم.
در ادامه این دیدار پدر شهید یوسف اصل دانشوری به بیان خاطراتی از فرزندش پرداخت و گفت: از روزگار نوجوانی و در مسائل انقلاب حضور داشت و همراه همکلاسی های خود در تظاهرات علیه رژیم شاهنشاهی حضور داشت و بعدها نیز در قیام 29 بهمن تبریز حاضر شد و زمانی که جنگ تحمیلی آغاز گشت، به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفت و در نهایت در عملیات والفجر یک در سال 62 در منطقه شرهانی به شهادت رسید.

حجت الاسلام محمد تقی محمدیان همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور در منزل شهید «یوسف اصل دانشوری» خبرنگار و گزارشگر صحنه های نبرد و شهادت در هشت سال دفاع مقدس حضور یافت و با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و با اهدای لوح تقدیر از صبر و استقامت آن ها تجلیل کرد.

ارسال نظرات