خبرهای داغ:
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از شروع عملیات ساخت ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش خبر داد و گفت: این ایستگاه در زمینی به مساحت هزار و 380متر مربع در حال احداث است.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۵۵
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، ابوالفضل ذوالقدر مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه توزیع و مکان‌یابی ایستگاه‌های آتش نشانی و ارتقای سطح ایمنی شهرها در راستای مقابله با حوادث از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از پیگیری و شروع عملیات ساخت ایستگاه آتش نشانی در ناحیه منفصل شهری دانش خبر داد .
وی هزینه احداث ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش را 17ميليارد ریال اعلام و بیان کرد: هزینه احداث این ایستگاه از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده و عملیات احداث آن در زمینی به مساحت هزار و 380متر مربع سال گذشته آغاز و شامل دو بخش آشیانه و اداری به مساحت هزار و 600مترمربع و در 2 طبقه خواهد بود.
وی با اعلام اینکه بر اساس استاندارد جهاني براي هر 50 هزار نفر يک ايستگاه آتش نشاني بايد احداث شود عنوان کرد: احداث ایستگاه های جدید آتش نشانی متناسب با نیاز مناطق شهری از برنامه های مورد توجه مدیریت شهری قزوین است که البته شهر قزوين با 400هزار نفر جمعيت و داشتن 8 ايستگاه آتش نشانی در این زمینه شرایط مطلوبی دارد؛ ولی با توجه به گسترش شهر نشینی در نواحي منفصل شهري لازم است در این مناطق نیز ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني جدیدی احداث شود.
وی در ادامه افزود: شهرداری قزوین پس از مکان یابی و تهیه زمین عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی ناحیه منفصل شهری دانش را به منظور خدمت رسانی مطلوب به شهروندان ناحيه ناصرآباد و دانش آغاز کرده است.
ذوالقدر در خاتمه مدت زمان اجراي اين پروژه را 2 سال عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم با تکمیل و تجهیز ایستگاه آتش نشانی شهرک دانش بتوانیم در بالابردن سطح خدمات شهرداری در مواقع بروز حوادث و ارتقا ایمنی ساکنان این ناحیه، گام‌های اساسی برداریم و به شهروندان خدمات خوبي ارائه کنيم.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها