فرمانده سابق سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه گفت: بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت شد که با پرداخت این میزان تعداد ۱۰۰ نفر از افراد مشغول بکار و ۲۵۰ مشاغل خانگی ایجاد شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۴۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ حسن فیضیان در مراسم معارفه و تکریم فرمانده سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: از همه بسیجیان جان‌برکف و مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه حلالیت می‌طلبم.

وی با تقدیر از همراهی مسئولان شهرستان در همراهی برنامه‌های بسیج گفت: شورای تأمین شهرستان آستانه‌اشرفیه یکی از بهترین و همراه‌ترین شوراهای تأمین در استان گیلان بود.

فرمانده سابق سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه و فرمانده جدید سپاه ناحیه‌ی لنگرود با اشاره به اینکه نوع نگاه ما بسیج را عامل وحدت و هم‌افزایی می‌داند بیان کرد: موضوعات متعددی را با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان موضوعات متعدد فرهنگی ازجمله مباحث تبیین‌گری و روشنگری را دنبال کردیم.

وی به مهم‌ترین اقدامات سپاه در بحث محرومیت‌زدایی و ساخت ۵۳ واحد مسکن محرومان اشاره کرد و افزود: بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت شد که با پرداخت این میزان تعداد ۱۰۰ نفر از افراد مشغول بکار و ۲۵۰ مشاغل خانگی ایجاد شد.

ارسال نظرات