خبرهای داغ:
این جلسه با حضور پایوران و سربازان و سخنرانی حجت الاسلام قوی بنیه مسئول تربیت و آموزش ناحیه بسیج در مکان نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۲۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ این جلسه با حضور پایوران و سربازان و سخنرانی حجت الاسلام قوی بنیه مسئول تربیت و آموزش ناحیه بسیج در مکان نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

حجت الاسلام قوی بنیه در ابتدا خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم(ص) در جایی فرمودند ماه رجب متعلق به خداوند متعال است، ماه شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه امت من است و از دلایل وجودی اینکه خداوند متعال ماه رجب را اختصاصا ماه خود نامیده است این است که در ماه رجب ولادت حضرت امیرالمومنین(ع) قرار دارد و مبعث پیامبر(ص) در این ماه است.

وی در ادامه افزود: امام محمد باقر(ع) می فرمایند: سخت ترین کار به یاد خداوند بودن است،در مجموع دو نوع عبادت داریم یکی  عبادت های توصلیت و دیگری تعبدیت که در عبادت های تعبدیت شرط اول  گرفتن نیت است.

قوی بنیه  در پایان نیز  اشاره ای به وصیت نامه حضرت علی(ع) که خطاب به فرزندش امام حسن مجتبی(ع) است نیز مطالبی را  در این باب بیان کردند که مطالب وصیت نامه به این شرح است: اولین سفارشی که خطاب به امام حسن مجتبی(ع) بیان شده  این است که تقوا الهی پیشه کن و بیانات خداوند را پیوسته گوش کن و همچنین به ریسمان الهی(قرآن،اسلام،اهل بیت) چنگ بزن و نصیحت پذیر باش و بمیران قلبت را با بی میلی به دنیا  و تقویت کن قلبت را با یقین و با حکمت نورانی کن.

ارسال نظرات
پر بیننده ها