فرمانده سپاه بیت المقدس در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه دهگلان:
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم تکریم ومعارفه فرماندهان قروه و دهگلان گفت: فرماند‌های جدید دو شهرستان باید مردم یاری و محرومیت زدایی را سر لوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۲۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، فرماندار و مسئولان شهرستان در کانون شهید مطهری دهگلان برگزار شد.

در این مراسم سردار رجبی با تاکید بر شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است، اظهار داشت: وظیفه همه ماست که از تولید داخلی استفاده کرده و از تولید و تولید گر حمایت کنیم، زیرا با خرید از آنان زمینه رونق تولیدات را بوجود می‌آوریم.

سردار رجبی در ادامه با تاکید بر خدمت در جامعه از فرماندهان جدید دو شهرستان قروه و دهگلان خواست در حوزه مردم یاری، مردمداری و محرومیت زدایی، توسعه، پیشرفت و آبادانی روستا‌ها خوب عمل کنند.


وی در ادامه سردار رجبی ضمن تقدیر از فرمانده سابق ناحیه مقاومت سپاه دهگلان گفت:عملکرد و ارزیابی ایشان بسیار مثبت بوده و به عنوان یک پاسدار و سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شایسته تقدیر است.


فرمانده سپاه بیت المقدس اظهار داشت: کسانی که خادم نظام هستند در روز قیامت سربلند درگاه الهی خواهند بود، زیرا خداوند وعده داده است کسانی که تقوی الهی پیشه کنند و در راه خدا مجاهدت ورزند خداوند آنان را یاری خواهد نمود.


سردار رجبی با اشاره به ضعیف بودن زیر ساخت شهرستان دهگلان گفت: نگاه ما این است که زیر ساخت شهرستان تقویت شود، زیرا شهرستان‌های دیگر زیر ساخت خوبی در طی دوران تشکیل داشته اند که در دهگلان کمتر توجه شده است.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: سپاه خواهان توجه به زیر ساخت بیشتر نسبت به قبل در شهرستان دهگلان است و طی سنوات گذشته اقدامات زیر ساختی در حد وسع و توان سپاه انجام شده که اقدامات خوبی بوده، اما آن چیزی نیست که ما در حوزه زیر ساخت انتظار داریم.

سردار رجبی از فرمانده جدید دهگلان خواست که با مسئولین ادارات سطح شهرستان دهگلان روحیه تعاون، همکاری و همدلی را تقویت نماید و این ابلاغ است که در فضای هم افزایی و دوستانه باید کار‌ها را دنبال کنند اگر هردستگاهی به صورت مجزا کار کند کار خیلی برکت پیدا نمی‌کند پس در سایه اتحاد می‌توانیم به موفقیت بهتر دست یابیم.


فرمانده سپاه بیت المقدس در ادامه گفت: مردم یاری، مردمداری، محرومیت زدایی و کمک به توسعه استان جزو فرامین رهبر معظم انقلاب است که لازم است مسئولان به آن توجه کنند.

در پایان مراسم سرهنگ پاسدار محمد امانی به عنوان فرمانده جدید سپاه دهگلان معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار محمد رضا حیدری تجلیل شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات