خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از انجام هشت عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانان همدان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۱۴
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

انجام 8 عملیات امداد و نجات توسط آتش‌نشانان همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 25 فروردین ماه، هشت عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز بیست و پنجم فروردین ماه شهروندان 380 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس هشت مورد منجر به عملیات گردیده، 17 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 40 تماس اشتباه و متاسفانه 315 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان تصریح کرد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ هشت مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک فرهنگیان، نجات افراد محبوس شده در منزل در خیابان شریعتی، نجات حیوانات در بلوار کاشانی، دو مورد مهار حیوانات در شهرک فرهنگیان و بلوار کاشانی، عملیات امداد و نجات در حادثه نشت گاز خودرو و عملیات امداد و نجات در حادثه تصادف و واژگونی خودرو در بلوار نجفی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد پنج نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات