قمی با اشاره اینکه بخشداران نماینده عالی دولت و خط اول خدمت به مردم هستند، یادآور شد: استاندار بخشداران را سرپنجه حکومت تعبیر کرد، با توجه به اینکه 40 درصد جمعیت مازندران در روستاها زندگی می‌کنند حضور بخشداران بسیار مهم و تاثیرگذار است.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۱۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جعفر قمی در مراسم تودیع معارفه بخشداران شهرهای گتاب و گلوگاه بندپی‌شرقی بابل اظهار کرد: انقلاب ما ثمره وحدت همه نیروهای انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه همه مسؤولان در نظام دارای راهبرد و هدف‌های مشترک هستند، افزود: راهبرد ما اعتلای نظام و هدف ما بالا بردن رفاه زندگی مردم است.

 مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مازندران تصریح کرد: اینکه قدرتمندترین کشور جهان هستیم بخاطر مجاهدت امام و رهبری، مردم و همچنین تدبیری است که دولت روحانی در پیش گرفتند.

قمی خاطرنشان کرد: این نظام متعلق به مردم است و همه مشارکت در تصمیم گیری و تصمیم سازی داریم که این امر نشان نظام مردم سالاری دینی مبتنی بر مشارکت مردم است.

وی با اشاره اینکه بخشداران نماینده عالی دولت و خط اول خدمت به مردم هستند، یادآور شد: استاندار بخشداران را سرپنجه حکومت تعبیر کرد، با توجه به اینکه 40 درصد جمعیت مازندران در روستاها زندگی می‌کنند حضور بخشداران بسیار مهم و تاثیرگذار است.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری مازندران خطاب به بخشداران اظهار کرد: توجه به روستاهایی که خارج از مرکز هستند، نشست با نخبگان وآحاد جامعه، سرکشی از خانواده شهدا، داشتن برنامه راهبردی و توسعه‌ای برای بخش، شناسایی چالش‌ها و پتانسیل منطقه و استفاده از ظرفیت‌ها و برنامه محور بودن اولویت کار بخشداران باشد.

بخشدار گلوگاه بندپی شرقی بابل نیز اظهار کرد: عینیت بخشیدن به سیاست نظام اسلامی، منویات رهبری و برنامه دولت کریمه اولویت کار ما مسئوولان است.

یوسف رازقی افزود: منطقه بندپی با 700 کیلومتر مساحت یکی از بزرگترین بخش‌های استان است که از پتانسیل‌های ویژه‌ای برخوردارند.

بخشدار گلوگاه بندپی شرقی بابل تصریح کرد: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های منطقه با همکاری نخبگان، برنامه محوری ما است.

رازقی گفت: تمام تلاش من انجام اقداماتی است که در راستای راهبردهای فرماندار مبتنی بر برنامه ریزی علمی و خرد جمعی با تکیه بر اصل همکاری با امام جمعه و مسؤولان برای توسعه بخش گام برداریم.

در این مراسم از زحمات محمدباقرعلی تبار بخشدار سابق تقدیر و یوسف رازقی به عنوان بخشدار گلوگاه معارفه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها