نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

حمله آمریکا به سوریه جنایت جنگی است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه این حمله جنایت جنگی است، گفت: این حمله یک جنایت علیه بشریت است که حکومت مستقل کشوری را به بهانه‌ای دروغین مورد هدف قرار می‌دهند
کد خبر: ۹۰۰۶۶۰۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و عضو مجلس خبرگان رهبری شامگاه گذشته در مراسم افتتاح مسجد و موسسه خیریه پیامبراعظم(ص) شهرستان اراک با اشاره به نقش مساجد در جوامع اسلامی و کارکردهای آن گفت: مسجد در هر نقطه جهان خانه خدا و عظیم ترین پایگاه فرهنگى و معنوى است.

وی با اشاره به اینکه ریشه همکاری های اجتماعی به مسجد بر می‌گرد، افزود: مسجد، جایگاه نزول برکات و خیرات آسمانى، خانه آگاهى و عبادت، عشق و محبت، صفا و صمیمیت، ایثار و رحمت، تجلى بهشت در زمین تفریح‌گاه موحدان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امروزه به جهاد مسجدسازی نیازمندیم؛ مسجد، نقش مهمى در حيات دينى و حتى در شئون اجتماعى و اقتصادى و سياسى و علمى مسلمانان دارد، اولياي اسلام همواره مردم را به ساختن مسجد تشويق كرده­اند و پاداش‌هاى بزرگى براى اين كار ذكر کرده‌اند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی به حمله آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه اشاره کرد و گفت: این جنایتکاران به اتهام اینکه سوریه در حما و غوطه شرقی از بمب شیمیایی استفاده کرده است و بدون اینکه این اتهام ثابت شود 110 موشک کروز را به سمت سوریه شلیک کردند.

وی با بیان اینکه این حمله موشکی بی‌نتیجه بوده است، گفت: خوشبختانه دست کم 70 موشک شلیک شده به سوی سوریه در راه خنثی شد و شکست بزرگی را برای کشوهای متجاوز به همراه داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: بایستی تعصب خورد از اینکه سردمدارن کاخ سفید، سیاستمداران شورای امنیت و سازمان ملل متحد به چه مجوزی فرصت داده‌اند تا جنایتکاران دست به چنین جنایاتی علیه بشریت بزنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی ادعای فرانسه، آمریکا و انگلیس را درخصوص استفاده از سلاح شیمیایی ارتش سوریه دروغی بزرگ دانست و گفت: این جنایتکاران خود داعش را ایجاد کردند و به حمایت از گروه‌های تکفیری تروریستی پرداختند و در دوران جنگ تحمیلی خود بمب های شیمیایی را در اختیار رژیم بعث قرار دادند تا علیه ملت ایران به کار بگیرند و حال امروز همین جنایتکاران علیه سوریه مدعی شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه این حمله جنایت جنگی است، افزود: این حمله یک جنایت علیه بشریت است که حکومت مستقل کشوری را به بهانه‌ای دروغین مورد هدف قرار می‌دهند و به جای اینکه دست تروریست‌ها را قطع کنند علیه مردم بی گناه دست به جنایت می زنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: ملت ایران این جنایت را محکوم می‌کند و از مجامع بین المللی می‌خواهیم که در برابر جنایتکاران سکوت نکنند و از روحانیون، سیاستمدارن و کشورهای اسلامی می‌خواهیم اجازه ندهند که این جنایتکاران یک ملت را به خاک و خون بکشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار