الویت در سطح فرهنگی مناطق آسیب پذیر

دارابی نسبت به قرار دادن سه استان در بررسی آسیب‌های اجتماعی به عنوان پایلوت در سال گذشته سخن گفت و تصریح کرد: سطح فعالیت‌های فرهنگی و تاثیرگذار در مناطق آسیب‌پذیر و حساس باید اولویت قرار گیرد و اثرگذاری فعالیت‌ها در طول سال ارزیابی و مورد بررسی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۰۶۵۹۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام علی دارابی در جمع مدیران، معاونان و رؤسای ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی در مشهد مقدس اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی اثرگذار و مطلوب می تواند در کاهش حوزه آسیب های اجتماعی موثر واقع شود .

وی بیان کرد: شاخص‌های مدیریت فرهنگی از منظر مقام معظم رهبری باید در سازمان تبلیغات اسلامی اولویت همه فعالیت‌های ما قرار گیرد.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص گسترش آسیب‌های اجتماعی در کشور ، افزود: مسئله رصد و بررسی آسیب‌های اجتماعی در مناطق حساس و آسیب‌پذیر استان باید شناسایی شود و جزء فعالیت‌های فرهنگی ویژه در کارگروه فعالیت‌های فرهنگی استان قرار گیرد.

این مسؤول نسبت به قرار دادن سه استان در بررسی آسیب‌های اجتماعی به عنوان پایلوت در سال گذشته سخن گفت و تصریح کرد: سطح فعالیت‌های فرهنگی و تاثیرگذار در مناطق آسیب‌پذیر و حساس باید اولویت قرار گیرد و اثرگذاری فعالیت‌ها در طول سال ارزیابی و مورد بررسی قرار گیرد.

دارابی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع افزایش طلاق در کشور اشاره کرد و ادامه داد: حضور برخی مراکز مشاوره و کارشناسان و مشاوران دینی و خانواده در فعالیت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بسیار حائز اهمیت است و این مراکز مشاوره و کارشناسان امور خانواده و ازدواج می‌تواند زمینه رفع بسیاری از این مشکلات را برطرف کند.

وی در پایان با اشاره به برخی مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ دینی، خاطرنشان کرد: ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی سراسر کشور به عنوان قرارگاه‌های فرهنگی مطرح هستند و باید با خدمت صادقانه و حرکت جهادی در رفع بسیاری از معضلات و مشکلات فرهنگی موثر واقع شوند و این با اقدام و عمل جهادی امکان‌پذیر است.

در ادامه این جلسه علیرضا هوشیار معاون امور اداری، مالی و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی کشور نیز با اشاره به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب و شعار سال مقام معظم رهبری در خصوص (حمایت از کالای ایرانی ) گفت: شعار سال مقام معظم رهبری یک نقشه راه در حوزه اقتصاد برای مردم و مسؤولان است و الزامات این نقشه راه باید در همه رده‌های مختلف اجرایی، به ویژه در دستگاه‌های اجرایی عملیاتی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار