امنیت جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست

موضوع امنیت جمهوری اسلامی ایران در جهان نمونه است که با شهادت شهدا به دست آمد و موضوع امنیت مهم‌ترین مشکل کشورهای اروپایی است.
کد خبر: ۹۰۰۶۵۹۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در مراسم یادبود شهدای خان‌طومان با اشاره به اهمیت شهدا در آموزه‌های دینی، گفت: موضوع امنیت جمهوری اسلامی ایران در جهان نمونه است که با شهادت شهدا به دست آمد و موضوع امنیت مهم‌ترین مشکل کشورهای اروپایی است.  

 وی با بیان اینکه شهدا با شهادت خود حیات و زندگی مدیریتی پیدا می‌کند و ما را مدیریت می‌کند، افزود: امروز هم با مشاهده جمعیت ۲۵ میلیونی شاهد مدیریت امام حسین (ع) برای پیمان هستند.             

وزیر سابق اطلاعات، از هزینه سنگین درهم، دینار، دلار و یورو برای دست‌یابی به اهداف دشمنان اشاره کرد و گفت: ۴۰ میلیارد یک مورد کمک عربستان برای آموزش داعش در اردن بوده است.

مصلحی با اشاره به اینکه در دوران اصلاحات و هم اکنون عده‌ای به دنبال اصلاحات امریکایی بودند و هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا در ابعاد مختلف در اوج است، عصبانیت استکبار و نوچه‌های آنان به دلیل پیشرفت کشور است و استکبار از این پیشرفت وحشت دارند.     

وی  با طرح این سوال اگر ما تحریم هستیم قاچاق و انواع خودروهای گران‌قیمت از کجا می‌آید و به جای آن مواد اولیه کارخانه‌ها وارد نمی‌شود، در پایان گفت: اگر در مدیریت، شاهد پیش‌بینی و پیشگیری باشیم مشکلات قابل حل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار