مدرسی با اشاره به نوسانات ارزی گفت: از دولت تقاضا داریم تیم اقتصادی خود را اصلاح و تقویت کند و از دستگاه قضایی نیز درخواست داریم که با اخلالگران در بازار ارز با قاطعیت برخورد کنند.
کد خبر: ۹۰۰۶۵۴۰
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، امام جمعه بخش مرکزی یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه با سفارش نمازگزاران به تقوا بیان داشت: قرآن مجید در مسیر تقوا انسان ها را داری مسئولیت بسیار خطیری می داند، به این صورت که نه تنها خودشان تقوا داشته باشند، بلکه باید نسبت به جامعه پیرامونی خود هم توجه داشته باشند.

آیت الله سید محمد کاظم مدرسی با تبریک فرا رسیدن عید مبعث و تاکید بر فضیلت برگزاری مجالس جشن و شادی گفت: وظایف ما در مقابل این ایام برگزاری و شرکت در مراسم جشن و سرور است. اما متاسفانه عده ای با همه معارفی که در روایات ما در فضلیت بزرگداشت چنین مجالسی بیان می شود، به دنبال مجالس دیگری هستند، در هفته قبل مدیری افتخارش این بود که ما فلان مقدار مجلس ابتذال برگزار کرده ایم.

مدرسی گفت: روحانیت مخالف برگزاری مجلس شادی سالم نیست. اما این افراد بدانند افتخار نیست که فلان تعداد مجلس را برگزار کردید، افتخار آن است که نگذارید آمار بیکاری در استان افزایش پبدا کند، سهمیه آب یزد کاهش پیدا کند، کارخانه های استان یزد به تعطیلی کشانده شود، قدرت خرید مردم تنزیل پیدا کند، ارزش پول ملی کاهش پیدا کند، تعداد افرادی که بیمه بیکاری دریافت می کنند آمارشان انقدر بالا رود، مهاجران غیرقانونی در یزد جولان دهند، آمار طلاق افزایش پیدا کند. افتخار این است که وعده پوچ به مردم ندهید.

وی با اشاره به نوسانات ارزی گفت: از دولت تقاضا داریم تیم اقتصادی خود را اصلاح و تقویت کند و از دستگاه قضایی نیز درخواست داریم که با اخلالگران در بازار ارز با قاطعیت برخورد کنند.

مدرسی با اشاره به نام گذاری سال جدید به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی بیان داشت: امیرالمومنین(ع) در روایتی می فرمایند اگر از تولید خودتان بهره نبرید و بخواهید از تولید دیگران استفاده کنید اولین چیزی که از شما طلب می کنند دین شماست. این روایت روشن می کند که حمایت از تولید ملی به معنی اسلام خواه بودن است.
ارسال نظرات