معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم روزهای یک‌شنبه و دوشنبه شاهد گسترش بارندگی و وزش باد نسبتاً شدید در آسمان مازندران باشیم.
کد خبر: ۹۰۰۶۵۳۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد اسدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: امروز شاهد بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران هستیم.

وی بیان کرد: انتظار داریم با تقویت جریانات خنک شمالی به‌ویژه روزهای یک‌شنبه و دوشنبه شاهد گسترش بارندگی و وزش باد نسبتاً شدید در آسمان مازندران باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه دمای هوا به‌ویژه از فردا به‌صورت محسوس کاهش می‌یابد، تصریح کرد: ارتفاعات مازندران در این مدت ابری و مه‌آلود بوده و بارش در ارتفاعات مازندران با توجه به کاهش دما و سرد شدن به‌صورت باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

این مسؤول با اعلام اینکه روز سه‌شنبه انتظار داریم به‌تدریج از میزان ناپایداری و بارش‌ها کاسته شود، خاطرنشان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از چهارشنبه تا پنج‌شنبه جو نسبتاً پایداری حاکم می‌شود و دمای هوا نیز افزایش می‌یابد؛ به‌طوری‌که روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در ارتفاعات استان احتمال وزش باد گرم وجود دارد.

اسدی یادآور شد: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به ساری با 21 درجه و کمینه بلده مربوط به سیاه‌بیشه با سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

وی در پایان گفت: دریای مازندران تا روز دوشنبه هفته جاری به‌صورت مواج خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها