جشن بعثت پیامبر عظیم الشان اسلام‌ حضرت محمد ابن عبدالله (صلوات الله علیه وآله وسلم)درحسینیه امام حسن مجتبی(علیه السلام) شهر مال خلیفه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۵۲۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین مراسم حجت الاسلام‌امین خالدی با تبریک عید سعید مبعث رسول گرامی اسلام گفت:انما بعثت لاتمم مکارم الاخلاق. اولیا الهی علی الخصوص پیامبر خاتم مبعوث شد برای اخلاق، آن اخلاقی که انسان با رعایت آن به آرامش می رسد. 

وی ادامه داد:بشر گمشده ای دارد که در طول تاریخ همواره به دنبال آن بوده و آن آرامش و امنیت اطمینان است انسان از ناامنی اضطراب  هیجان و تشنج گریزان است به همین دلیل همیشه در پی راهی است که آرامش را به او نشان بدهد .

حجت الاسلام‌ خالدی افزود:حدیث داریم که در تمام شادی های بشر اگر امنیت نباشد ناقص است ، در قرآن وقتی نعمت تمام شده  در سرزمین حجاز بیان می‌کنند "الذی اطعمهم من جوع و امنهم من خوف"   شما را  گرسنگی نجات و  امنیت داد.

وی گفت:یکی از خصوصیات حضرت اباصالح المهدی (علیه السلام)همین است که به شما امنیت می‌دهد پس از خوف و ترس، اگر اضطراب و  نگرانی باشد اعصاب خوردی و درگیری است. 

حجت الاسلام‌ خالدی گفت: انسان تا بوده زندگی بوده حالا چه دارا چه فقیر  چه سالم  چه مریض ناگریز باید زندگی کرد هم حضرت یوسف زندگی کرد هم  برادرانشان ،هر کس مطیع امر رسول خدا و ائمه اطهار علیهم السلام باشد آرامش دارد هر که نباشد مضطرب است.

اقامه نماز مغرب وعشاء ،سخنرانی ،مولود خوانی ، تقدیم جوایز به اسامی محمد .وپذیرایی از دیگر برنامه های شب بعثت رسول مهربانی و رَحْمَهً لِلْعالَمِین بود.

ارسال نظرات