سرپرست اداره ورزش و جوانان اراک:

برنامه های راهبردی سال ۹۷ ورزش اراک اعلام خواهد شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان اراک گفت: برنامه راهبردي اداره ورزش و جوانان اراك در بخش هاي مختلف تدوين شده و در مقاطع مختلف زماني عملياتي خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۴۹۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲

محمد مرادی سرپرست اداره ورزش و جوانان اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ گفت: برنامه راهبردي اداره ورزش و جوانان اراك در بخشهاي مختلف تدوين شده و در مقاطع مختلف زماني عملياتي خواهد شد.

وی افزود : نگاه برنامه محور و برنامه ریزی از پارامترهای اصلی موفقیت و دستیابی به اهداف هستند که به همین منظور و بر اساس اعلام قبلی برنامه راهبردی اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک بر اساس وظایف سازمانی و تحلیل وضعیت موجود تدوین شده و در حوزه های مختلف عملیاتی خواهد شد.

مرادی ادامه داد: برنامه ها و ایده های متنوعی در هر چهار حوزه ورزش حرفه ای، ورزش قهرمانی، ورزش تعلیم و تربیتی و ورزش همگانی طراحی شده و در زمان های مقتضی اجرایی خواهند شد.

وی افزود: حوزه جوانان و فرهنگی، باشگاه های خصوصی، ورزش بانوان، باشگاه های حرفه ای، هیات های ورزشی، اماکن ورزشی، تعاملات برون سازمانی، ورزش عمومی و همگانی، پارامترهای مختلف ورزش قهرمانی، ورزش روستایی، آموزش، جنبش داوطلبین و بسیاری از پارامترهای مرتبط دیگر فصول مختلف برنامه راهبردی این اداره را تشکیل می دهند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اراک در پایان گفت: بخش های مختلف این برنامه در بازه های مختلف زمانی به صورت رسمی اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار