آتش‌سوزی قهوه‌خانه سنتی در چالوس:
یک قهوه‌خانه در چالوس به دلیل اختلاف خانودگی در آتش سوخت هر چند پلیس با حضور به موقع فرد خاطی را دستگیر کرده است اما در این حادثه 15 نفر مصدوم شدند
کد خبر: ۹۰۰۶۴۸۵
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، غروب جمعه بر اثر تهدید فردی که ابتدا با درگیری لفظی و تهدید به انتقام همراه بود بعد از گذشت ساعتی با یک گالن بنزین وریختن آن در داخل قهوه‌خانه آنجا را به آتش کشید.


در این آتش سوزی شدید حدود ۱۰ نفر از افراد که خود را از پنجره به بیرون خود را پرت کرده بودند سرپایی مداوا و تقریبا 6 نفر دچار سوختگی شدید شده بودند باکمک مردم و اورژانس به بیمارستان طالقانی چالوس انتقال یافتند.

کیاکجوری رئیس بیمارستان طالقانی چالوس در این زمینه گفت: سه نفر از مصدومان به دلیل پرت کردن خود به بیرون از قهوه‌خانه دچار شکستگی که در بیمارستان بستری و تعداد هفت نفر سرپایی درمان و تعداد 6 نفر به علت شدت آتش‌سوزی و عدم امکانات پیشرفته و از آنجایی که شدت سوختگی آنها بسیار زیاد بود به بیمارستان‌های استان انتقال یافتند.

به گفته شاهدان عینی با وقوع حادثه و تماس افراد با آتش‌نشانی و پلیس ۱۱۰ بعد از مدتی با کمک مردم آتش‌سوزی مهار شده.

ذکریا اشکپور سخنگوی اورژانس مازندران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری از وقوع یک حادثه آتش‌سوزی در قهوه‌خانه‌ای در چالوس خبر داد و اظهار کرد: اطلاعات این حادثه ساعت 19 امروز در اختیار اورژانس مازندران قرار گرفته است.

۲۲:۵۱/ آتش‌سوزی قهوه‌خانه عمدی بود

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اعلام اینکه اختلاف خانوادگی علت آتش‌سوزی عمدی این قهوه‌خانه در چالوس بود، گفت: اختلاف بین پدر و پسر زمینه‌ساز آتش‌سوزی بوده است.

۲۲:۴۸/ تعداد مصدومان حادثه به 15 نفر رسید

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: تعداد افراد سانحه‌دیده به 15 نفر رسید که 12 نفر دچار سوختگی شده و 3 نفر نیز در حین فرار از حادثه دچار مصدومیت شدند.

۲۲:۴۶/ دستگیری عامل آتش‌سوزی

فرمانده انتظامی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: با حضور ماموران پلیس و آتش‌نشانی حریق در کمتر از یک ساعت مهار شد که در این حادثه ۱۱ نفر دچار سوختگی و مصدومیت شدند.

سردار سیدمحمود میرفیضی با اشاره به اینکه این حریق عمدی بوده از شناسایی و دستگیری عامل آتش‌سوزی در کمتر از دو ساعت خبر داد.

وی افزود: متهم به آتش‌سوزی فردی به نام «م -ک» فرزند مسئول این واحد صنفی و قهوه‌خانه بوده که به علت اختلافات شخصی با پدرش، مرتکب این عمل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها