فرمانده لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خانواده‌های معظم شهدا در خط مقدم ولایت‌مداری و استکبارستیزی قرار دارند که همانند دیگر اقشار جامعه در تمامی عرصه‌های سیاسی کشور حضور پرشور داشته‌اند.
کد خبر: ۹۰۰۶۴۲۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ امیر سرتیپ ۲ ستاد مرتضی محمدی ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های معظم شهدای ارتش جمهوری اسلامی در سبزوار اظهار داشت: خانواده‌های شهدا به دیدار ما نیاز ندارند بلکه ما باید از فضای معنوی این خانواده‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا در خط مقدم ولایت‌مداری و استکبارستیزی قرار دارند که همانند دیگر اقشار جامعه در تمامی عرصه‌های سیاسی کشور حضور پرشور داشته‌اند.

فرمانده لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه ارتش جمهوری اسلامی بابیان اینکه آموزه‌های دینی و انقلابی به ما آموخته که باید از بزرگان جامعه اسلامی باید تقدیر و تشکر کرد، ادامه داد: بالاترین مقام در کشور ما شهدا هستند که هستی و جان خود را برای بقای نظام جمهوری اسلامی و مردم فدا کردند.

محمدی بیان کرد: به دلیل تأثیرگذاری نقش شهدا در نظام باید خانواده‌های معظم شهدا موردتکریم و تقدیر قرار بگیرند.

وی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خانواده‌های معظم شهدا را صبر و استقامت در مسیر سختی‌ها دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا برای ماندگاری نظام زحمات زیادی کشیده‌اند و سربازان و خدمت گذاران نیرو‌های مسلح تلاش می‌کنند که ادامه‌دهندگان خوبی برای مسیر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها