به منظور برنامه ریزی جهت برگزاری بهتر حلقه‌های صالحین؛ اولین حلقه مربیان سال ۹۷ در حوزه نصر از ناحیه روح الله یزد با حضور حداکثری مربیان صالحین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۴۲۰
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است. صالحین در واقع، بمنزله هموار کردن مسیر ظهور امام عصر (عج)، کادرسازی دوباره برای انقلاب و نیز جریان سازی فرهنگی در کشور، با هدف غالب شدن رویکرد فرهنگی در تشکل‌های فرهنگی، دینی است.
شجره طیبه صالحین، به معنای اخص، در صدد راه اندازی حلقه‌های تربیتی، با هدف ایجاد یا تغییر رفتار در مخاطبان، مبتنی بر مکتب تربیتی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) می‌باشد.
وی افزود:مهمترین اولویت کاری بسیج در حوزه و پایگاه‌های مقاومت موضوع جذب و صالحین است لذا باید با برنامه ریزی مناسب نسبت به این مهم اقدام نمود.
وی با اشاره به برخی آسیب‌های اجتماعی بیان داشت: با تشکیل تیم‌هایی در سطح محلات ابتدا معضلات و آسیب‌ها را شناسایی و سپس براساس اولویت بندی در جهت کاهش و رفع آن آسیب‌ها اقدام کنید.
ارسال نظرات