مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

رهنمود‌های گهربار مقام معظم رهبری؛ چراغی درخشان در فضای غبارآلود فتنه

به منظور افزایش بینش و بصیرت سیاسی؛ جلسه سیاسی با حضور حجت الاسلام متوسل و با حضور جمعی از فرماندهان پایگاه‌ها و شورا‌ی حوزه والعادیات از ناحیه روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۴۱۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ در این جلسه سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال مورد تحلیل قرار گرفت. حجت الاسلام شیخ زاده در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: در شرایط کنونی کشور عزیزمان، در فضایی که هر روز فتنه‌ای جدید رخ می‌نماید داشتن چراغی درخشان و بدون زنگار برای پیدا کردن راه درست، ضروری است و چه راهی بهتر و روشن‌تر از خط سیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی (روحی فدا) نمایان نموده‌اند. برای درک صحیح از این راه درخشان به نظر می‌رسد باید دنبال رهنمود‌های گهربار و معظم له دربارة بصیرت باشیم.
وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دارای منظومة فکری فرهنگی منسجمی هستند که دارای یک دال مرکزی حول محور «اسلام خالص جامع‌نگر» است. در منظومة فکری معظم‌له سه نظام بینشی، منشی و کنشی وجود دارد که با شناخت این منظومه‌ها می‌توانیم نسبت به اندیشة عالی‌ترین رهبر جهان تشیع شناخت کافی پیدا کنیم و بی‌تردید این شناخت در نحوة تفکر، تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و انجام وظیفة ما بسیار مؤثر خواهد بود.
ارسال نظرات