فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به منظور برنامه ریزی جهت اجرای برنامه‌های ورزشی در بسیج؛ جلسه شورای پایگاه جوادالائمه (س) با حضور مسئول تربیت بدنی ناحیه و حوزه و مسئول تعلیم و تربیت حوزه نصر از ناحیه روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۴۱۶
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت: ورزش از مهمترین اولویت‌های کاری بسیج است و در شرایط کنونی کشور عزیزمان، ما نیاز داریم که بسیجیان ما از همه لحاظ آمادگی کامل داشته باشند که یکی از این آمادگی‌ها؛ آمادگی جسمانی است. ناحیه روح الله یزد در سال ۹۷ برنامه‌های متنوع ورزشی برای بسیجیان دارد.
وی در ادامه افزود:باید در زمینه ورزش بیشتر سرمایه گذاری کنیم دولت ما باید بیشتر به این موضوع اهمیت بدهد متأسفانه سرانه فضای ورزشی برای هر نفر در شهرستان یزد پایین است واز آن طرف بیشترین آمار مغازه فست فود در کشور در استان یزد می‌باشد و این عدم توجه باعث رخ دادن مشکلات متعدد روانی  جسمانی شده است اگر مردم ما بیمار باشند هزینه‌های دولت بالا می‌رود و از آن طرف راندمان کار‌ها پایین می‌آید اگر خواسته باشیم جامعه‌ای پویا داشته باشیم باید در زمینه گسترش فرهنگ ورزش تلاش نماییم.
ارسال نظرات