حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: علی‌رغم تمام مشکلات و فشارها و تهدیدها، ایران توانسته است با اقتدار و توانی کم‌نظیر دشمنان را ناکام و راهبردها و منافع ملی خود را بدون اتکا به دیگران دنبال کند.
کد خبر: ۹۰۰۶۴۱۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز جمعه ضمن ابرکوه تبریک بعثت رسول اکرم (ص)، اظهار کرد: بعثت نبوی در اعتقادات دینی ما برجسته‌ترین جایگاه را دارد زیرا خدای متعال با فرستادن چنین پیامبر مُکَرَّمی، نزول وحی، ابلاغ فرامین الهی و دینی راه سعادت دنیا و آخرت را به روی بشریت باز کرده است.

حسینی به سالروز گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و روز بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های دلاورمردان ارتش بویژه در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ارتش تاکنون نشان داده که اهداف مهم و تأثیرگذاری را در راستای حفظ نظام و انسجام نیروهای نظامی دنبال می‌کند.

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: ارتش در کنار سپاه و بسیج وظیفه پاسداری از تمامیت ارضی کشور را بر عهده داشته و طبق اصل 144 قانون اساسی ارتش باید مکتبی و مردمی باشد، افراد شایسته مؤمن به اهداف انقلاب را به خدمت بپذیرد که در راه انقلاب فداکاری کنند.

وی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان ارشد نیروهای مسلح اشاره کرد که فرمودند: دوران کنونی دوران عزت جمهوری اسلامی است. علت تهاجم بی‌سابقه دشمن بر ضد نظام اسلامی، قدرت روزافزون این نظام است و دشمنان از این قدرت فزاینده به شدن در هراسند و چون احساس خطرکرده اند، حملات خود را افزایش داده‌اند.

حسینی با تأکید بر اینکه عزت امروز جمهوری اسلامی در نمایش اقتدار بین‌المللی است، یادآور شد: آن‌هایی که دانسته یا ندانسته و یا احمقانه اعتراض می‌کردند که چرا ایران از ملت‌های مظلوم یمن، لبنان، سوریه، عراق و امثال آن‌ها حمایت می‌کند، حالا فهمیده‌اند که اگر حمایت ایران نبود جهان اسلام و به دنبال آن ایران اسلامی هم به باد فنا رفته بود.

خطیب جمعه ابرکوه اذعان کرد: در طول تاریخ کشور هیچی مقطعی را نمی‌توان یافت که ایران در جهان مقتدرانه حرف اول را بزند و عزتمندانه تأثیرگذار باشد؛ از سوی دیگر نیز در هیچ مقطعی مثل امروز کشور، این‌گونه آماج تهاجم، تهدید و فشارهای گسترده نظامی، سیاسی، فرهنگی و به ویژه تهاجم اقتصادی قدرت‌های سلطه‌گر نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم تمام مشکلات و فشارها و تهدیدها، ایران توانسته است با اقتدار و توانی کم‌نظیر دشمنان را ناکام و راهبردها و منافع ملی خود را بدون اتکا به دیگران دنبال کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ابرکوه در خاتمه از حضور چشمگیر و مشتاقانه مردم ابرکوه در مراسم یادواره شهدای فصل بهار که با حضور آیت‌الله سید احمد خاتمی امام‌جمعه موقت تهران برگزار شد، تجلیل و قدردانی کرد و گفت: حضور شما مردم به‌عنوان جلوداران و میراث داران انقلاب نشان داد که همچنان در راستای حفظ و حراست از نظام، ولایت و دستاوردهای انقلاب ایستاده‌اید. لذا ما با یکدیگر نشان می‌دهیم که ابرکوه باصلابت و پرشکوه بر فراز عرصه‌های مختلف انقلاب جانانه ایستاده و اجازه نمی‌دهد که این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.
ارسال نظرات