خبرهای داغ:
بهبودی در جلسه مشترک کمیته برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی مراغه:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: وظیفه نظام اداری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی تسهیل فرایندها است و هرقدر فرایندها را کوتاه‎تر کنیم به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۰۰۶۴۰۲
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، داود بهبودی در جلسه مشترک کمیته برنامه‎ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان مراغه اظهار کرد: از همه رؤسای ادارات و مدیران دستگاه‌های شهرستان تقاضا می‌کنیم محورهای مورد نظر برای تفویض اختیارات را احصاء و به فرماندار ارائه دهند تا ما هم پیگیری‌های لازم را در جهت روان‌تر شدن امور انجام دهیم.
وی با بیان اینکه دولت، مردم و افراد ذی‌نفوذ جامعه ارکان توسعه را تشکیل می‌دهند، افزود: منظور از دولت همان حاکمیت است؛ مردم ذینفعان توسعه به شمار می‌روند که حق دارند از منافع حاصل از توسعه بهره برند.
بهبودی در عین حال خاطرنشان ساخت: رکن سوم توسعه افراد مرجع و ذی‌نفوذ جامعه هستند که در واقع حلقه واسط مردم و حاکمیت محسوب می‌شوند.
 در ابتدای این جلسه روسای ادارات جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، بسیج سازندگی، صنعت معدن و تجارت و تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان به ارائه گزارش عملکرد دستگاه متوبع در زمینه اقتصاد مقاومتی شهرستان پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها