امام جمعه مرند:

مردم از صادق نبودن برخی مسوولان گلایه دارند

امام جمعه مرند در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: امروز مردم از برخی مسئولان به علت اینکه صداقت در سخن و عمل آن ها دیده نمی شود، ناراضی هستند و انتظار دارند که به آنها دروغ گفته نشود.
کد خبر: ۹۰۰۶۳۹۵
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده افزود: صداقت و شفافیت در سخنان برخی مسوولان با مردم وجود ندارد، برخی در زمانی که به مردم نیاز دارند با مردم هستند اما بعد از آن، مردم را فراموش می کنند.
وی ادامه داد: مردم همیشه صادق بوده اند و در سخت ترین شرایط نیز پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و رمز محبوبیت رهبر معظم انقلاب و عده ای از مسوولان در این است که مردم در قول و عمل آن ها تعارض نمی بینند.
حجت الاسلام نعمت زاده همچنین بر ضرورت مدیریت فضای مجازی تاکید کرد و گفت: باید به سمت بومی سازی فضای مجازی حرکت کنیم؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز ورود به حریم شخصی در فضای مجازی را حرام شرعی اعلام کردند.
وی با تبریک پیروزی های اخیر جبهه مقاومت و دولت سوریه اظهار کرد: تروریست های مورد حمایت دولت آمریکا و هم پیمانان عربی، اتهام استفاده از سلاح شیمیایی را به دولت سوریه وارد می کنند و جوسازی هایی علیه انقلاب اسلامی ایران انجام می دهند که نتیجه اقتدار ایران و پیروزی های جبهه مقاومت است.
حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به معرفی فرماندار جدید مرند گفت: از فرماندار جدید انتظار می رود با حفظ وحدت و عدم دخالت دادن سلایق گروهی و حزبی، در جهت حل مشکلات این شهرستان تلاش کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار