خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه در این شهرستان با اشاره به تهدید اخیر آمریکا مبنی بر اقدام نظامی علیه سوریه گفت: هیچ یک از اقدامات، اظهارات و تصمیم های رئیس جمهوری این کشور بر مبنای عقلانیت نیست.
کد خبر: ۹۰۰۶۳۸۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: رئیس دولت آمریکا در مباحث و مسائل سیاسی، نظامی و اقتصادی همواره اشتباه کرده و موجب به چالش کشیده شدن منافع این کشور شده است.
وی ادامه داد: تجربه نشان داده است که ایستادگی و مقاومت در برابر ادعاهای و تهدیدهای واهی دولت آمریکا، موجب عقب نشینی و شکست تحلیل های آن کشور خواهد شد.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به تهدیدهای اخیر آمریکا مبنی بر خروج از برجام نیز اضافه کرد: وظیفه دولتمردان و مسئولان کشور است که در صورت وقوقع چنین عملی، پاسخی دندان شکن به آن داده شود.
خطیب جمعه مراغه گفت: توانایی کشورمان در زمینه پاسخ به تهدیدهای دشمنان و غرب به ویژه آمریکا، بسیار بیشتر از آن چیزی است که فکر آن را می کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: کشورمان هم اکنون نیز در مسائل مهم نظام اسلامی از جمله دفاعی و امنیتی بر اساس منافع ملی و مصالح ملت عمل کرده و در این خصوص قدمی پس نخواهد گذاشت.
وی با اشاره به فرارسیدن روز ارتش نیز گفت: نقش ارتش بر اساس تعبیر امام علی (ع) در نهج البلاغه، مانند قلعه های محکم و استوار برای مردم است.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: ارتشیان در هشت سال دفاع مقدس حماسه های بزرگی آفریدند که شهید صیاد شیرازی نمونه بارزی از آن حماسه آفرینان مجاهد و مخلص ارتش اسلام بود.
وی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: این نهاد در سال های گذشته خدمات بسیاری در زمینه عمران و توسعه مسکن در مناطق مختلف شهری و نیز آبادانی روستاهای با اجرای طرح های مختلف داشته است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها