خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت: خدمت‌رسانی باید منجر به عمق‌بخشی نظام انقلاب اسلامی شود که اگر نشود، ضربه می‌زند.
کد خبر: ۹۰۰۶۳۷۱
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی نشست هم‌افزایی و مودت راویان دفاع مقدس شاهرود در سالن جلسات کانون جوانان بسیج این شهر، با بیان اینکه چند سالی است در شاهرود انسجام پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس محقق شده است، افزود: این اجماع برای تأثیرگذاری در فضای عمومی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت مهم است و امسال هم که سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده، باید به این وحدت توجه داشته باشیم.
وی افزود: در سخنان رهبری در چند سال اخیر، دو نکته ویژه وجود دارد؛ اول اینکه امید به آینده را بیان می‌کنند در صورتی که اوج ناامیدی در برخی از مردم دیده می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود اضافه کرد: رهبری اولین بار در جمع پاسداران مطرح کردند که نگران آینده نباشید و آیه‌ای از قرآن را خواندند که خدا با ماست و رهبری تلاش دارند به کل جامعه این روحیه را تزریق کنند که آینده انقلاب با همه مشکلات با سخت کار کردن، امیدوارکننده و روشن است.
دامغانی خاطرنشان کرد: نکته دوم مورد تأکید رهبری، اعتقاد داشتن به جوانان است که بر آن تأکید دارند؛ هر چند شاید در جامعه این‌گونه به نظر نیاید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود اضافه کرد: رهبری در سخنان خود به جوانان توجه دارند و پیشکسوتان باید تجربیات را به نسل جدید منتقل کنند و این دو نکته سخنان رهبری مورد توجه ماست.
دامغانی با اشاره به راهبرد سپاه در بحث خدمت‌رسانی به مردم و توجه به حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی در کنار امور دیگر گفت: رهبری بر خدمت‌رسانی به مردم اصرار دارند و یک جمله را تأکید می‌فرمایند که خدمت از هر جنسی را تأیید نمی‌کنند.
وی تصریح کرد: ایشان عقیده دارند خدمت‌رسانی باید منجر به عمق‌بخشی نظام انقلاب اسلامی شود که اگر نشود، ضربه می‌زند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود ادامه داد: در این راستا، تلاش کردیم تا گروه‌های جهادی را شناسنامه‌دار کنیم تا عمق‌بخشی و فرهنگ ایرانی و اسلامی منتقل شود.
دامغانی با اشاره به شهرک شهید بهشتی شاهرود و حضور گروه‌های جهادی در آن که کار موفقی بوده است، بیان کرد: در این محله، در راستای عمق‌بخشی کار انجام شده تا انحراف ایجاد نشود.
وی با اشاره به اهمیت تدوین پیوست فرهنگی در خدمت‌رسانی به مردم تصریح کرد: روایتگری دوران دفاع مقدس و فرهنگ دفاع مقدس راه میان‌بر رفع مشکلات جامعه است و باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود افزود: ترویج فرهنگ دفاع مقدس بخشی از کار است و یک بخش، ترویج منش شهدا در جامعه است که با زبان نمی‌توان منتقل کرد و خدمت‌رسانی به جامعه آن را ممکن می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها